26 Eylül 2014 Cuma

Bir haftanın ardından ( cuma postası )


Arkasından konuşmak gibi olmasın ama enteresan bir haftaydı bu hafta.
Bozulan telefonlar, çamaşır makinaları, tuhaf insan davranışları vs.

Acaba sebebi şu olabilir mi? 



İo8 yüklerken telefonum kitlendi ve sıfırlamak zorunda kaldım.
Bakalım neymiş i08'in 15 yeni özelliği? 



Yaz'ın okulun başından beri kırılan bozulan 3.suluğu oldu. Bu sabah bi baktım 3. olanın kapağı kırılmış. Güzel, sağlıklı, sağlam, uzun zaman kullanacağımız bir şey bulmak amma uğraştırdı.
Geçen hafta sonu yeni matara ararken ilk önce migros'ta daha ucuzca ama Çin malı olan bir şey bulmuştum. Ne olur ne olmaz belki o gün başka bulamam diye aldım, ama satıcı kıza ay hepsi Çin malıymış bunların dedim. Sonra çelik bir matara buldum dışarıda onu almıştım.
Bu sabah o yedek matarayı göndermek isteyince Yaz dedi ki, Çin malını mı kullanacağız?
Al bakalım, su uyur, çocuk uyumaz!
 
Bu arada bu okula göndermelik değil ama su filtreli su şişesi buldum: )) Güzele benziyor. 




Evde çok eski bir bavulum var. Annemlerin gençliğinden… Onu ben de şuradaki gibi bişeyler yaptırabilsem. Nefisler. 


Eski demişken, bir site var eskimiş eşyalarınızı değerlendirebileceğiniz, ister satın, ister bağışlayın. Devir recycle zamanı! 


Recycle her yerde! Bakın mesela mutfakta kullandığınız bazı malzemeler, farklı dertlere deva oluyor. Bir sürü yeni bilgi öğrendim. 


Al sana çok şeker bir recycle örneği daha! Zaten kola şişesinin formunu severim, tatlı olmuş. 
(Bu hafta aklım bu tarafa çalışmış demek.) 


Güzel banyo, güzel mutfak insanın içini açıyor. Bunlar da ne güzel örnekler böyle…



Beyaz kına görmüş müydünüz? Çok değişik olmuş. 


Cumayı gülerek bitirelim. 
Siz siz olun, uçakta uyurken dikkatli olun ; )




1 yorum:

anne kaleminden dedi ki...

ben bu yazıyı çok beğendim bir sürü linkim oldu sayfamda :)