10 Eylül 2014 Çarşamba

Mini mini birler!


Sonunda Yaz da ilkokullu oldu. 
Senelerdir okullara gitmesinden olsa gerek, bizim için yumuşak bir geçiş oldu.

O sabah heyecanlıysa da çok çaktırmadı. Sadece sınıfa doğru giderken, aslında biraz tedirginim dedi.
Ama ne yalan söyleyeyim, içeri girdiğinde hiç çaktırmadı.
Ben sınıftan içeri girdiğimde biraz şaşırdım açıkçası…
Çünkü bütün sınıfı dağıtmışlar, hiç anasınıfından kimse yoktu.

Dert etmedi, ya da dile getirmedi. Ben biraz şaşırdım.
Hiç okul yönetimine öğretmen seçimi ve sınıf seçimi konusunda yönlendirme yapmadık.
Çünkü okulun doğru çocukları bir araya getireceğine, sınıf öğretmenini bilinçli olarak seçtiklerine güveniyorum. Eminim kendisi için iyi olan sınıfta… Umarım çok da mutlu ve başarılı olur.
Çok iyi arkadaşlar bulur inşallah. 

Yaz'ın okulunda ilk üç gün oryantasyona ayrılmış.
Takılıyorlar… Biraz derse giriyorlar, teneffüse çıkıyorlar. Kıyafet bu üç gün serbest.
Sonra forma giyecekler.

Ama ilk teneffüs kaşla göz arasında bitip, sıraya geçin deyince,
bizimki şaşırdı, -bu kadar mııı? diye sordu :))


Sınıf dağıtılmış dedim ya,
kankalar ders çıkışı buluştular.


İlk günler laylaylom tabii. Ama bugün diyordu ki,
neeee 4 ders mi var! Ne '4ü dedim, pazartesi 8 ders olacak :))


Dilerim hepimizin minikleri mutlu, hayata dokunabilen, vicdanlı, çağdaş,
okumayı seven çocuklar olurlar, okulu, öğretmeni, kitabı, arkadaşı severler…

Bi aile de başka ne ister? 


4 yorum:

iyilikvesaglık dedi ki...

BAŞARILAR DİLERİM MİNİK FISTIĞA...

Bilgen dedi ki...

hayırlı olsun:)

Deniz dedi ki...

Teşekkürler : ) Hepimize… hayırlı uğurlu gelsin yeni dönem

Adsız dedi ki...

Mİnik Yaz nasıl da büyüdü ve şimdi ilkokullu oldu diyorsun ve ben "aaaa nasıl yani?" diyorum. Maşallah minnoşa; sağlıkla, mutlulukla geçsin okul sıralarında hayatı. Ünver