22 Eylül 2014 Pazartesi

Pazartesi senkronu…


Hafta sonları artık iyice değerli. Çünkü bütün hafta 
dersten derse koşan, bir bıdık var. Hafta sonunu dört gözle bekliyor.
Sabahları soruyor, cumartesi şunu yapabilir miyiz, bunu yapabilir miyiz diye…

Yoğun bir hafta geçirdi bu hafta. Yeni arkadaşlar, 1.sınıfa başlamanın yarattığı az da olsa gerginlik vs.

Babası ilk haftanın sonunda Vialand'e gitme sözü vermişti, sözümüzü tuttuk. 


Bu ikinci gidişimiz. Bu sefer nerede ne var bildiğimizden daha az yorucu oldu.
Giriş özünde pahalı gibiyse de, yurtdışındaki emsallerini düşündüğümüzde ve içeride sınırsız kullanıldığını hesapladığınızda fena değil. Çocuk 60, büyük 70…
İlk bölüm ufaklıklara hitap ediyor. Atlı karınca, daha masum oyuncaklar, park bahçe…
Alt bölümde bizi bile aşan aletler var.
Bir nefes kesen var ki, eskiden olsa bayılırdım, şu an hiiç denemek bile istemedim.
Çok ıslandığınız bölümler var. Botla nehirde gittiğiniz, üstünüze suların fışkırdığı aktiviteler…
Üst baş kurutma üniteleri olsa da benimki kurumadı. Yani çocuklar için yedek aldığınız gibi, kendiniz için de yanınıza bişeyler alın…


Orada çok mutlu oldu, sürekli konuştu, konuştu… 
Sabah gitmeden önce demişti ki zaten :
"Ben istediğim bişey olduğunda çok konuşmak istiyorum…"
Daha önce okuduğum bir kitaptaki bir söz geldi aklıma, Lady Chatterfield'da mıydı neydi,
"İnsan ancak mutlu olduğunda konuşmak ister…"

Bu kızın bazı laflarına çok gülüyorum. Bildiğin komik.
Sokaktan dandik bir telefon almıştık plastik.
Anne benim telefonum modafone dedi:)) Ben de atıyor zannettim, meğer altta gerçekten logo varmış.


Bu arada dün falan merkür geri mi gidiyordu bilmiyorum ama, telefonum cortladı.
Parola hataları falan oldu. Sıfırlamak zorunda kaldık. Merkürü andım.. Neyse ki, halledildi, icloud'u
pek iplemiyordum ama yedekleseymişim, hiç kayıp yaşamayacaktım.

Hafta sonunu devirdik, sabahları artık geçen seneye göre daha rahatız. Daha planlı, programlı hazırlanıyoruz, Yaz hadi deyince izlediği şeyi kapatıp, çıkıyor.
Artık çok daha senkronize biçimde hareket edebiliyoruz. 


Haaa hala ben giydiriyorum, o ayrı; ) Olacak o kadar…  




Hiç yorum yok: