24 Eylül 2014 Çarşamba

Ucundan acık...


Dün saat 22.00… Ben yeni reklam filmimiz için dublaj almayı beklerken,
çat bi' telefon. Yaz'ın saçına sakız yapışmış! Çıkartın, buz koyun, ıslatın diyorum. 
Yok, beni bekleyeceklermiş. Kızım, kuzum, ben çalışıyorum şu an gelemiyorum, o zaman sen uyurken yaparım, hallederim ben dedim.

Babası saçı torbalamış, diğerlerinden ayırmış uyutmuş.
Gecenin bir körü eve gittim, korka korka baktım.
Önce önerilen buz operasyonunu yaptım. 

I--ııh bana mısın demedi. Elledim, yokladım, sökmeye çalıştım, yok!
Mecburen bi kısmını kestim.
Gerisini de pamuğa kolonya koyup, onunla temizledim. Valla işe yarıyormuş kolonya.

Bu işlemler sırasında, sakızı tek tek saçtan sökmeye çalışırken,
hayatla da bi ilgi kurdum.
Kurtulmak istediğimiz şeyleri de kesmeden tam kurtulamıyorsun.
Cümlesini duydum içimde.

İlla ki ucundan acık bile olsa kesmek gerekiyor ; )

6 yorum:

cecilia dedi ki...

lisedeyken benimde yapışmıştı arkada da değil tam önüne, uykudayken olmuş ne olmuşsa neyse ben de kesmeden kurtulamamıştım, o geldi aklıma :) bi motto daha; çıkmıyorsa kesmek gerekiyor ;)

Deniz dedi ki...

Aynen öyle :) Çıkmıyorsa, kes gitsin :)

Gelincik dedi ki...

sil baştan başlamak gerek bazeeeeeen, hayatı sıfırlamak… geldi benim içimden de

nehircce dedi ki...

:) kardeşimin başına çok gelirdi, çünkü ağzında sakız olmadan uyuyamazdı !! ilginç kızdı vesselam. size de geçmiş olsun ..Kesip kurtulabildiğimiz dertler olsun sevgiler..

Deniz dedi ki...

Nehircce, sakızla mı uyuyordu:))) Emzik gibi :)

4ncü Ev dedi ki...

Bazen ilişkiler de saça yapışan ve çıkmak bilmeyen sakız gibi sorun oluşturabiliyor. Ve düzelmesi imkanı yoksa kesip atmak en iyisi.