14 Ekim 2014 Salı

Her boyutta şifa olsun...


Belim ağrıyor iki gündür. Biliyorum ki bunun fiziksel nedenleri var. 
Ama inanıyorum ki, her fiziksel olayın, başka bir boyutta mesajı da var.
Yükler var demek ki üzerimizde. Maddi, manevi, belki gündemden, belki günlerden… 
Okuduklarım, duyduklarım ağır geldi belki… 

Bir de ilginci sen sağlıklı ve güçlü olduğunda dünyayı yüklensen, bana mısın demiyorsun,
Ama belinde bir ağrı olduğunda eğilip, bir kağıdı bile almak sana dünyanın en ağır yükü geliyor.
Demek ki neymiş; düdüklü tencerenin düdüğü gibi ara ara havayı boşaltıp, 
gerilimi ve yükü azaltmak gerekiyor.

Biz daha güçlü olduğumuzda kaldırdığımız hiçbir yük ağır gelmiyor aslında. 
O yüzden bütün yükleri biriktirmeyip, ara ara ruhumuzdaki yükleri temizlemek gerekiyor. 
Paylaşmaksa paylaşmak, bölüşmekse bölüşmek, ağlaşmaksa ağlaşmak, unutmaksa unutmak,
boşvermekse boşvermek…

Ben kafamda bu yazıyı yazdım bitirdim, 
sabah gelip bilgisayarımı açtım ki ne göreyim :



Teşekkürler… Ne diyeyim.


Bi de, bugün bir bilgi okudum. Sadece kasları düşünmek bile, insanı güçlü hissettiriyormuş :) Ne enteresan değil mi? 

Ülkemizi görmek istediğim gibi gördüğüm, bu filmi de çok beğendim.
Paylaşmak istedim. 


Ülkeme ve hepimize sevgi dolu hafiflemiş günler diliyorum…


Sevgiler...


2 yorum:

Acqua dedi ki...

Merhaba, ağrınız için mıknatıs denediniz mi? (isterseniz internetten mıknatısın faydalarını araştırın) Magnetis Wellness firmasının sağlıklı yaşam için güçlü mıknatıslı bir kalbi var. Özellikle baş ağrısı, sırt, boyun, bel ve omuz ağrılarında çok faydası var. Benim baş ağrıma ve sırt ağrıma iyi geldi gerçekten. İlaç almadan geçirmeyi başarıyorum artık. Denemek isterseniz eğer size yardımcı olabilirim, temsilciliğini yapıyorum
Facebook adresim https://www.facebook.com/pages/Magnetix-Manyetik-Tak%C4%B1/835462266478609

Not: lütfen bu yazıyı reklam amaçlı görmeyin bloğunuza girdiğimde bel ağrınızın olduğunu gördüğüm için yazdım. Geçmiş olsun sevgilerimle
Gamze ERKAL

Deniz dedi ki...


Merhaba inceledim şimdi, sizin facebook adresinizden mi sipariş veriliyor?