24 Ekim 2014 Cuma

İşte bir hafta sonu daha geldi :)


Bu sabahın meraklı minik sorusu:
"Ben neden gözlük takıyorum?"

Tam da servise yetişmek için asansöre binmek üzereyken…
Önce biraz saçmalar gibi oldum.
Çünkü gözün bozuk demek istemiyorum. Bozuk mozuk çocuk için negatif kelimeler bana göre.

O da hiçbir şey anlamadım dedi doğal olarak. Ben sana akşama anlatacağım canım dedim.
Siz olsanız, bir çocuğa niye gözlük takmak zorunda olduğunu nasıl anlatırsınız?


Havalar soğumaya başladı. 
Çocuklara iyi gelecek, bağışıklığı güçlendirecek kış çayı tarifleri var burada ; )


Ve yine kışa hazırlık için muhteşem bir adres. LÖSEV Dükkan. 
Sağlıklı, doğal, ev yapımı tarhanalar, erişteler ve daha neler neler
Hem "iyi" bir şeyler yemenin, hem de "iyi" bir şeyler yapmanın tadına varın. 



♥♥♥♥♥♥♥

Bugünlerin en güncel konularından biri de ödevler.
Özgür Bolat gene çok güzel yazmış.


♥♥♥♥♥♥♥

Pekiyi zeka denince akla ilk gelen insanlardan biri olan Einstein
çocukluğunda nasıldı? Bilinmeyen yönleri nelerdi? Çok mu çalışkandı mesela? 


♥♥♥♥♥♥♥

Hepinize ve hepimize sıcak, keyifli, huzurlu kış günleri diliyorum.
Mutlu hafta sonları :) 

3 yorum:

Melis Eren dedi ki...

Öncelikle basit olduğu kadar aynı zamanda zor olan bir noktayı yakaladığınız için tebrik ederim ben... Kızcağızınız büyük ihtimalle tıbbi olarak göz bozukluğunu kavrayamayacak ve aklında sadece "kendinde bir bozukluk olduğu" kalacaktır. Dolayısıyla, bence doğru bir seçim yapmışsınız bu kelimeyi kullanmayarak. Ben olsam nasıl anlatırdım diye düşündüm ve aslında "yalan söylemeden", sadece güzel bir yan bulmaya çalıştım. Sanırım "Bunları takarsan daha iyi görebilirsin ve her şeyi daha doğru okursan okulda da daha başarılı olursun, oynadığın oyunlarda daha dikkatli olursun ve etrafımızda da daha iyi görmek isteyen birçok insan gözlük kullanıyor. Ayrıca sana çok yakışıyor bence." derdim sanırım. Çocuk büyütmek sanat gerçekten. :) Sevgiler...

4ncü Ev dedi ki...

"Senin çok güzel ve hassas gözlerin var, gözlerinin güzelliğini ve sağlığını korumak için gözlük takıyorsun" deseniz kabul eder mi acaba?

Deniz dedi ki...

Çok güzel fikirler :)
Gözlüğü takmakla ilgili sıkıntımız yok Allahtan… Sadece kafasında da çözmeye çalışıyor.
Bütün fikirlerinizden faydalanabilirim, ortaya karma :)

Teşekkürler