27 Ekim 2014 Pazartesi

Kışa merhaba!


Tam da zamanında! Havaların bozmasından az önce, saatlerin alınacağı gün
blogcu arkadaşları bir araya getirdi; Seyhan ve Füsun...
Her şey o kadar özenliydi, çocuklar o kadar eğlendi, biz o kadar bilgilendik ki,
ikisine de çok teşekkürler...


Atölye Luna çok hoş sloganlar hazırlamıştı.
Herkes işine geleni üzerine aldı ; )





Bu arada bize evsahipliği yapan mekan Happy Nest'e bayıldım.
İlk gidişimdi. Hem oyun, hem kitap, hem bahçe… Çok keyifli bir yer.
Hele o küçük buz olmayan buz pateni yapılan alan çocukların kalbini fethetti.
Yaz günün sonunda, öğretmenime söyleyeceğim, cumartesim çok harika geçti diyeceğim dedi.
Eee tabii biz anneler sohbetteyken, onları 4M'in çok hoş etkinlikleri eğlendirdi, 
ya da dizginledi diyelim :)



Keşfettiğim markalardan biri PlanToys'du. Sağlıklı oyuncak aranıyoruz ya hepimiz, malzeme seçiminde gerçekten çok hassas bir marka olduğunu öğrendik. 



Farmasi'den bir uzman dinledik sonra… 
Nasıl farkında değilmişim, ben böyle bir markanın…
Hem eczane kökenli bir kurucusu var, hem çok kaliteli ürünler, hem de fiyatları ekonomik ; )

Reklamcı iki gencin kurduğu bir defter markası olan Paperus'un hikayesini dinledik.
Ya bu reklam dünyası niye hep kaçırıyor ki insanlarını; ) 

Eşleştirme kartlarından tanıdığımız Gün Yayıncılık, yeni çıkacak olan bir ürünün müjdesini verdi ve bizimle de paylaştı ki, çok beğenecek çocuklar kesin. 

Onun dışında, Bebak'ın insanın cildini bebek cildi gibi yapan kremlerini, Hepsi Enteresan'ın minik baykuşlarını, Zeyland'ın yumuş yumuş pijamalarını çok beğendik. 

Pazar günü de, bu güzel günün ardından ödev yapmak daha kolay oldu ; )



Pazar öğleden sonra da aileye bi' okuma şovu yapıp alkışı kaptı ya,
hafta güzel gider artık :)


İyi haftalar herkese… Güzel çok güzel geçsin… 






4 yorum:

Feza Kıral dedi ki...

ben tanıştığımıza çok çok memnun oldum. ve o gün söyleyemedim ama önceden tanışıyormuşuz gibi hissettim nedense.. sevgiler ve umarim yeniden görüşürüz...

bu arada yaz çok tatlı bir kız ve gözlükleri de çok yakışıyor ;-)

Bilgen dedi ki...

ne güzel bir etkinlikmiş... bayıldım

Deniz dedi ki...

Feza sen de mi aynı şeyi hissettin? Ben de tanıyormuşum gibi :)

Evet Bilgen çok güzeldi :)

Feza Kıral dedi ki...

evett; düşünüyorum biryerlerde tanışmış olabilir miyiz diye hatta :-)

umarım tekrardan görüşürüz... sevgiler..