17 Ekim 2014 Cuma

Okuduğumuzu anladık mı? :)



Okuma maceramız her gün evrilerek, bazen devrilerek tam gaz ilerliyor.: )
Talat, Ali, tel, ilet, ileti oralara geldik :) 

Şu an duyduğu sesi, bakmadan yazmaya çalışıyorlar, 
bazen orada çuvallıyorlar. 
Ben okuyorum Teli Talat'a ilet.

Yaz bi baksaydım önce diyor. Yavaş yavaş oturuyor.
Aslında amaç, ezberlemeden harfleri ya da kelimeleri kafasında oturtması.
Bakarak yazdılar mı, istemeden ezber oluyor.

Okuma macerasında geçen gün komik bi şey oldu.
Bana kitabında yazan cümleleri okuyordu.

Ela Birgül Talat el ele!
Aaa siz Birgül'ü öğrenmediniz ki dedim, bana gösterdi 
Ela, Talat el ele! 
Bana virgülü gösterdi, işte bak birgül, öğrendik biz bi kere dedi.
Nasıl güldüm için için: )))

 

Geçen gün, belim ağrıdığını yazmıştım. 
Bir arkadaş yazımın altında yorum olarak mıknatıslı takıları önermiş. İyi geliyormuş.
Bir girdim online adrese, bir zamanlar insanların taktığı manyetik bilezikler vs. nasıl değişmiş, 
bildiğin şık takı hallerine gelmiş. Magnetix Wellness Manyetik Takı adres, bi inceleyin isterseniz, ben en sadesinden seçtim, ama neler var neler….


Bu arada Yaz sabahları okulda kahvaltı alıyor, zaten zar zor yetiştiğinden çıkarken bir süt içiyor
gidince kahvaltı… Bu sabah anne bana kahvaltı hazırlasana dedi, ee okulda da var dedim.
Öğretmenimiz dedi ki, evde mutlaka kahvaltınızı yapın. Eee peki bari dedim, kahvaltı hazırladım.
Sonra okula uğrayan velilerden biri fotoğraf paylaşmış, meğer bizimkiler kahvaltı yerine 
bahçede oynuyorlarmış. Çaktınız mı köfteyi, kahvaltıya yazılmayanlarla birlikte oynamak için 
uyanık kahvaltıyı evde halletmiş. :))) Peki dünya çocukları kahvaltıda neler yiyor
merak ediyor musunuz? 



Nobel Barış Ödülü, 2012’de kız çocuklarının okula gitmesi için kampanya yürütürken Taliban tarafından vurulan 17 yaşındaki Pakistanlı eğitim eylemcisi Malala Yusufzay ve Hintli çocuk hakları savunucusu Kailash Satyarthi’ye verildi. Çok yerinde bir karar olmuş. 



Çalışan anneciklerim, ara ara hepimiz enerjimizin düştüğünü hissediyoruz,
peki nasıl daha enerjik, daha canlı oluruz? Güne ve çalışma hayatına nasıl başlamalıyız? 



Yarın ve öbürgün çok yağışlı ve soğuk olacakmış.
Ona göre hazırlıklı olun. Hani daracık caddelerde bütün şemsiyeler birbiriyle çakışır ya,
adamlar süper şemsiye yapmış. Hiç öyle geniş kumaş ve teller yok, yukarı bir hava basıncı veriyor, sizi ıslanmaktan koruyor. Güzelmiş. 


Çok güzel bir hafta sonu geçirin, sevgiler… 



2 yorum:

Küçük Mucizelerim dedi ki...

Ben de Birgül'ü okuyunca : " aha Talat'tan sonra sıra Birgül' e mi geliyor? ama çok erken değil mi yahu" dedim içimden.
Allah iyiliğini versin Yaz :)

Nesrin dedi ki...

Birgül iyimiş ya :)
Tam bir şeker Yaz :)