20 Ekim 2014 Pazartesi

Yaz'ın rüyası



Anasınıfından 1. sınıfa geçen kızın rüyası:
"Okulum değişmişti. Ama eskisi daha iyiymiş. 
Burada yiyecek olarak sadece marul vardı."
Hayrolsun...

Ben çözdüm kendimce:))))


Hafta sonu ipad'den bir oyun beğendi, baktım paralı.
Aslında 1-2TL ama ucu bucağı yok işin, dedim yok olmaz öyle sürekli kredi kartını kullanarak 
alamayız. Bi baktım, içeride bıcır bıcır bişeyler yapıyor. En son içeriye gelip, 
zincir ucunda saatin var mı senin diye sordu. 
Ben de şüphelenip, içeri bakmaya gittim, ne yapıyormuş?
Kredi kartımı hipnotize edip, para yükleyecekmiş içine :))))))) Hayal gücün hiç eksik olmasın kızım.


Okuma yazma çalışmaları hızlandı. Bir sürü yeni kelime eklendi. 
Lakin nasıl oldu anlamadım, "t" diye tıslarken, bu hafta sonu bazı kelimelerde "t" oldu yine "te"
öyle olunca tabii şöyle okunuyor:
Te-a-te-il! Oku bakayım deyince tatil olmuyor tabii o… 
Seldacığıma sordum, t sesini çıkartırken dilini elim sende der gibi dişini vurup çekmesini söyle dedi.
Oyunla öğreten öğretmen can değil de nedir? :)

Olacak olacak çalışıyoruz… 

Bu arada epeydir Antalya'da olan babası döndü dün.
Yani… Murat Yaz Deniz el ele… El ele el ele… Lale, Talat ve Ela da el ele :))))))))


İyi haftalar cümleten…  

Hiç yorum yok: