5 Kasım 2014 Çarşamba

İki isimli olmak (Göbek adını da kim bulmuş acaba)

2 isimli bir çocuktum ben de. 
Yoklamalarda Ayşe dediler, bazen telefonla Ayşe Hanım'ı istediler,
Ayşe dediler üstüme alınmadım falan.
Bi de evlendim, hem kendi soyadımı, hem eşiminkini kullanınca kimliklerin üstündeki isim 
Meksika isimlerine döndü. Louis Albertos Salvatiara gibi bişey :))

Sonra çocuk beklerken koyacağımız isimden çok emindik. 
Bloga ilk başladığım zamanlarda yazmıştım.
Yaz daha doğmadan, iki yaz çocuğu ve yazsever olarak 
çocuğumuz olursa Yaz koyalım diye karar vermiştik.

Son aylara doğru, ya bu çocuğa bi isim daha koyalım dedik.
Yaz az rastlanan bir isim olması sebebi ile 
çok sevdiğim bir başka ismi daha ekledik önüne.

Ekledik ama hiç kullanılmadı, o her çevrede Yaz oldu.
Okula da o kadar tembih edip, Yaz'ı kullanıyoruz dediğimiz halde,
aşağıda videoda geçen diyaloglar geçiyormuş. 

Bi de geçenlerde şu yazıyı okumuştum. Koymasaydık göbek adı, ama koyduk bi kere.

(Bu arada videoda biraz abartmış, arkadaşlarının onu Yaz diye çağırdığını biliyorum. Biz sordukça üstüne üstüne gitmiş. )


6 yorum:

duygu parmak dedi ki...

evet yaaa, sadece YAZ olsaydıııı...

Deniz dedi ki...

DUygucum gerçi o hep YAz oldu, sadece Yaz gibi zaten ama... Öğretmen arada şaşırıyor demek ki :(

Bilgen dedi ki...

ya bilmez miyim bu iddialı konuşmaları:))) Yaz harika bir isim bu arada.

Adsız dedi ki...

A a, siz niye o kadar sasirdiniz? Cocugun kayitli ismi ise hele de ilk isim ise, kullanilmasina neden boyle tepki? Yaz'a da kotu birsey olmus havasi verildi gibime geldi de meraktan soruyorum sadece :)zeliha

Deniz dedi ki...


Zeliha merhaba :)

İsimle ilgili değil sorun. Öğretmen, lisedeki branş öğretmeni değil ki, çocukla bütün gün beraber. Benimseme, ismini, cismini, ne isim kullandığını bilip, saygı duyma meselesi... Yoksa çok çok sevdiğim bir isim ikisi de.

Düşünsene, sürekli çalıştığın görüştüğün biri ismini doğru söylemiyor. O sebeple...

Deniz dedi ki...

Saol Bilgencim : )