13 Kasım 2014 Perşembe

O gün öyle, bugün böyle...


Dün akşam, tam da ödevleri yaparken, 
-ödevleri de bana saklamış, ben gelene kadar yapmamış sağolsun-
dedim ki; "kuzucum, eskiden sen, ben eve geldiğimde, koşarak gelirdin, sarılırdın, hoş geldin derdin, şimdi bazen eve geliyorum, yanıma bile koşmuyorsun."

"O zaman çok özlüyordum."

"Şimdiii!!!!???"

"Özlüyorum ama alıştım artık geç gelmene..."

Yüreğim burkuldu mu burkuldu birazcık.

..............

Bi de zaten, gündüzden beni çok yansıtmayan  
bir öğretmenler günü "hediye" organizasyonuna dahil oldum, onu da sorguluyordum içimde.
Toplu hareket etme adına oldu, anlamlar arayan ben topluluğun kararında pek bi anlam bulamadım.
Ama bunlar da hep bi sınav işte.

Bazen uyma, bazen cayma, bazen dışarıda tek başına bile kalabilme. 
Hepsinde bir şey öğreniyorsun.

Sabah da kalktım, atkuyruğu beğendiremediğimiz hanımefendi
ama güzel toplayamıyorsun hiç 
demez mi?

........... 

Neyse ki hafta sonundan kalma bu fotoğraflar var! 

İyi günler efeeem... 

1 yorum:

anne kaleminden dedi ki...

ben de bu tip organizasyonlarda hep çoğunluğun kararına uyarım diyorum...