14 Kasım 2014 Cuma

Sizlere her anı oyun gibi geçecek bi hafta sonu diliyorum


Güzel bir cumada daha buluştuk.
Bu fotoğraf siyah-beyaz ama bu sonbaharda keşfettim ki,
sonbahar en az ilkbahar kadar renkli... 
Ama doğada olursan.
Allar, sarılar, yeşiller renk cümbüşü...

Ama şehrin göbeğinde olunca biraz daha dikkatli bakmak gerekiyor sağa sola
o renkleri görebilmek için.


Madem bugün cuma, biraz oyun ve oyuncaklardan bahsedelim.
Uzunudur şu Barbie'ydi, Monster High'dı, Winx'di böö geldi, çok sıkıldım, 
ama Yaz hiç sıkılmadı onlardan.  Okulda da zaten yazıp çizmenin dibine vurduklarından çok karışmıyorum aslında ama farklı alternatifler bulmaya çalışıyoruz.

Geçen gün babası Twister almış mesela.
Acayip eğlendik.





Şimdi oyunu alacağım. Çok hoşuma gitti.

Sizin önereceğiniz 7 yaş için kutu oyunu vs. var mı?

bayıldım.

Yaz için sofra kurmak da bi' oyun. 
Bakın dün akşam kendince bi sofra kurmuş bize.
Gerçi sakız makız doldurmuş ama 
yüzündeki gurur görmeye değer.

Hepinize oyun dolu bir hafta sonu diliyorum.


Hiç yorum yok: