7 Kasım 2014 Cuma

Şu fotoğraflardan afilli bi' şey yapmalı


Blog yazıyorum ya, fotoğrafları istifleyip istifleyip duruyorum.
Ama sorsanız elimde yeni dönemden bir fotoğraf yok, hepsi dijital ortamda.

Blog, instagram ve benzeri sosyal medyada şalter inse,
istediğimiz fotoğrafı elimizdeki yığından ara ki bulasın.

Mesela aşağıdaki güncel çekip çekip koyduğum fotoğraf dosyası
bilgisayarımın masaüstünde. 

Ama şöyle elimin altında da güzelce dursa fena mı olur? diyordum ki
Afilli Kitap çıktı karşıma.




Afilli Kitap  nam-ı diğer fotokitap kalın ciltli istediğin 
boyutta kitaplar haline getiriyor fotoğraflarını.



Aslında şöyle her döneme, özel güne, ya da belki sene sonunda yıla özel kitaplar yaptırtsak harika bir arşiv olmaz mı?



Kullanımı da çok kolay! 
Fotoğraflarını ekliyorsun, bir sayfa teması seçiyorsun, hatta istersen eşi dostu da davet edip, onların da fotoğraf eklemesini sağlayabiliyorsun. 

Güzel de bi hediyelik aslında.
Ben yaptırıyorum bi tane, bakalım nasıl olacak.

Sizinle de paylaşırım sonra.



Hepinize afilli bi' hafta sonu diliyorum. 



2 yorum:

Nesrin dedi ki...

Aaaa ne kadar güzelmiş , ben de şimdi bakacağım siteye ..
bilgi için teşekkür ederim

Yazgüneşi dedi ki...

lukapu var bir de o da çok hoş.. ona da göz at istersen bir ara
ve fotoğrafları dijital ortamdan kurtarmak şart..
bize hırsız girip laptop ve harici belleğimi çaldığına henüz backup alamadığım bir dönemim uçtu gitti ellerimden çok acıtıyor insanın canını :(