26 Kasım 2014 Çarşamba

YAZ KIZIM...



Yaz kızım yazıyor, okuyor artık :) 
Tarihe not düşeyim, söktü olayı diyebilirim.
Bu notları bulmak, öyle güzel ki...


Yalnız söylemeden geçemeyeceğim, geçen gün okula gittik
bir sınıfın kapısında asılı olan metne inanamadım.
"İnle Tan İnle"
Tan etini itele!!!!!
Nail Tan'a et at! 
Atletle atla Tan atletle!

Bu nasıl mesajlar yarabbim!
Neyse ki bu sadece bilinen harflerle yazmaya çalışma dönemini atlatıyoruz.



Bi' de aşağıdaki yangın söndürücüyü boyamış, 
bayıldım, kokoş söndürücüye...



Veli toplantısında öğretmenimizle baş başa yaptığımız konuşma bana çok iyi geldi.
Eğitimle ilgili kişisel fikirlerinin bizimkilere yakın olduğunu gördüm, çok sevindim.
......................... 


Dinlemek isterseniz,  Aret Vartanyan'la öğretmenler günü sohbetini paylaşayım.


1 yorum:

Küçük Mucizelerim dedi ki...


Çok çabuk okuma yazma öğrendiler değil mi?
Yalnız o metin harbiden çok ilginçmiş. Bizim kitaplarımızda yok. Şimdilik :)

Ben de böyle notlar bulmak istiyorum. Çok şanslısınız.