26 Aralık 2014 Cuma

Afilli Cuma :)


ŞURADA bahsetmiştim, bütün fotolar masaüstündeki klasörümde toplaşıp duruyor. Artık hiç fotoğraf bastırmıyoruz, elimizin altında tutmuyoruz diye. Afilli kitap, her senenin, en favori fotolarını kitaplaştırma şansı sunuyor. Aslında bir seyahatin, bir doğum gününün ya da bir dönemin de kitabı olabilir, hatta nefis bir hediye olur aynı zamanda...

Neyse sonunda benim Afilli kitabım geldi. Cuma böylece pek bi afilli oldu. 


Kalın ciltli, o yüzden dayanaklı. Kağıt kalitesi de güzel. Ayrıca önceden bahsetmiştim, yapılışı da çok kolay.




Umarım her seneye bi' kitap yaptırabilirim : )


3 yorum:

Nesrin dedi ki...

Gerçekten de çok güzel bir şey , artık her şeyimiz bilgisayarlarda kayıtlı ...
Bende yaptırayım .)

Seyhan dedi ki...

Çok güzel olmuş 😍😍

nehircce dedi ki...

Çok iyi fikir,ben de bir incelesem hiç fena olmaz öyle çok bilg.arşivi var ki bir gün hepsi gidecek diye çok korkuyorum. teşekkürler İyi seneler :)))