1 Aralık 2014 Pazartesi

Kırmızı balonun macerası

 

 (Okurken aşağıdaki şarkı da fonda çalsa, çok bi güzel olur.)


"En üstte duruyordum, dallara ve göğe yakın, ama insanlara uzak.
Kim görür de alır beni diyordum. Çocukların ellerinde uzaklaşan diğerlerine biraz da 
umutsuzlukla bakıyordum.

O da ne, küçük bir parmak beni gösterdi. Taa en tepeyi... Israrlıydı. İçinde Barbie olan
pembe kalbi istememişti. Beni seçmişti beni...

Onun küçücük ellerindeydim şimdi... 
Yere, sokağa, insanlara yaklaşmıştım, yüzlere, duygulara karışmıştım.



Garip bir duyguydu. Bir çocuğun elinde ilerlemek bambaşka bir heyecandı.
Bütün İstanbul sokaklarını dolaşmış olsam da, şimdiki kadar meraklandırmamıştı beni.
İlk defa bir başka kalbin sıcaklığını hissediyordum.


Ne zamandır önünden geçtiğim müzeye girecektim, yaşasın! 
Çok güzel bir gündü bugün çok! 
Miro'yu gören belki de dünyadaki türümün tek örneği olacaktım. 


Ne güzel bir bahçe bu. Bu çiftin de yaşamını renkledirebildiysem ne mutlu.


Çok fotojenik buldum kendimi. Meğer ne güzel çıkıyormuşum fotoğraflarda.


Bildiğin komik bi' aile bu.


Sevdim bu küçük kızı. Sevmek benim fıtratımda(!) var, kalbim ben çünkü.


Sevenleri gördüm mü dayanamam, kayarım o tarafa doğru.


Arabada yolculuk yapmak da ayrı bir keyif, ama yerimde duramadım,
sevinçten, hop oturdum hop kalktım.


Anne kızın eline kelepçe oldum şakacıktan.


Aynı kareye sığdıramadılar, ipin ucunda uzanan benim tatlı suretimi.


Ve akşam oldu. Küçük dostum, uykuya hazırlanırken, keşke yarın da tatil olsa diyordu...
Kalbimi gezdirdim ona şöyle bi' şarkı seçtim:


 Ne diyor şarkıda :

" NEREYE GİTSEN KENDİNSİN
İÇİNDE VARSA GÜNEŞ GÜLER GEÇERSİN"


4 yorum:

dijle dedi ki...

vallahi ben de çok seviyorum sizi takip etmeyi.Çok yaşayın be Deniz'cim!

Küçük Mucizelerim dedi ki...

Müzik ve harika bir fotoroman. Bayıldım.
Kalbinden sevgi eksik olmasın güzel Yaz

Deniz dedi ki...

Dijle, Küçük Mucizelerim... Sizler ve bıraktığınız mesajlar öyle sıcacık geliyor ki yüreğime, iyi ki blog yazmaya başlamışım diyorum

Feza Kıral dedi ki...

bu nasil bir bakis, nasil bir gorus.. hayran kaldim canim...