25 Aralık 2014 Perşembe

Bu köşe YAZ köşesi, şu köşe Nesrin köşesi... (Günümü güzelleştirenler )

























Dün bahsetmiştim akşam dışarı çıktık Murat'la. Önce bize çok bozuk attı niye ben gelemiyorum diye. Ama sonra dün gece, biz yokken kızgınlığı geçmiş sanırım, böyle bir köşe yapmış. Bu arada da biz gelene kadar uyumamış, 11'e kadar oturmuş. Şimdi böyle bir köşe hazırlayan çocuğa niye yatmadın diye kızılabilir mi? 



Günümü güzelleştiren diğer bir kişi de Nesrin: ) Kızımın etrafında öyle güzel bir jest çemberi oluşmuş ki, o da jestsever biri olarak yetişiyor. Ne güzel, satırlardan yüreklere böyle güzel kelebekler uçuşuyor. Çok teşekkürler Nesrin. Blog sen de iyi ki varsın. 







1 yorum:

Nesrin dedi ki...

Aaaa bu postun bir bölümünde ben varım :)
ben anne kız sizi çok seviyorum , gerçekten de bu blog iyi ki de var :)
sevgiler