8 Ocak 2015 Perşembe

Dünden sonra yarından önce


6 Ocak gecesi sıkı bi' çekimdeydik. 
Sıkı diyorum çünkü bir süredir prodüksiyon çalışanlarının çalışma koşullarında
iyileştirme yapıldığından çekimler çok uzun sürmüyordu.

16 saat çalışma sınırı var artık. Eskiden 24 saat çekim yaptığımızı bilirim.
Bu çekim de, aslında süre olarak kurallara uygundu ama gece yapıldığı için zorladı.
Gündüz çalışıp, bütün gece de buz gibi bir AVM'de olunca bayaa bi' sallandık.

Daha önce bahsetmiştim, bi' kez daha söylüyorum Şevval çok çok çok tatlı bi' insan.
Hem mütavaziliği, hem iş disipliniyle çalışması herhalde en kolay ünlülerden...


Siz hiç gece, herkes gitmişken ıssız bir AVM'de oldunuz mu?
Epey bi ürkünç gözüküyor.


 Bu karede bi gün sonra ıssız bir çocuk bahçesi. AVM ürkünçtü, bu da hüzünlü.


Ama asıl ürkünç olanı sonra öğrendim. Paris katliamını diyorum. : (((



Ve bugün yine okullar tatil, bizim otopark ise bu şekil.
Yine mi spora gidemeyeceğim bu gün?



Hiç yorum yok: