16 Ocak 2015 Cuma

"Dünya ellerimizin üzerinde yükseliyor..."



"Dünya öküzün boynuzlarında değil, sizin ellerinizin üzerinde yükseliyor..."
demiş Nazım. Hepsi boş, sevgiyle uzanan eller dışında.

Birbirine uzanan eller, fark yaratmayı isteyen insanlarla umut vaat ediyor dünya. 
Aşağıda fark yaratan bir berberin hikayesi var. İnsan durduğu yerde nasıl fark yaratır, güzel bir örnek.


Dün fark yaratan İran kadınlarının videosu da çok etkiledi beni.
Özgürlüklerine ne pahasına olursa olsun sahip çıkan kadınlara selam yolladım yürekten. 
Yine ne demiş Nazım, "Korktukça kaçmazsın, kaçtıkça korkarsın" ; )


Bu da fark yaratan bir babanın yaptığı çok güzel bir çalışma.


Kitap sevdirmek, çocuklara ışığı armağan etmek demek, bana göre.
Dünyadan ilham veren okul kütüphaneleri gördüm şurada
Keşke her okul kütüphanesine çok özel bir ilgi gösterse.

Üretmek, yaratıcı olmak, hayatımıza yaratıcılığı katmak... 
Çok iyi hissettiriyor. Yaratıcılık nasıl kışkırtılır, nasıl canlandırılır?
Şurada birkaç öneriye yer verilmiş. 

Hafta sonuna girerken bi de oyun önerisiyle kapatayım haftayı.
"Kandıramazsın beni" Bir kutu oyunu... Kartlar, gözlük ve Pinokyo gibi takılan taktıkça uzayan kupaları var... Çok eğlenceli... 

Kendinizle ve sevdiklerinizle eğlenebildiğiniz bir hafta sonu dileğiyle....
Sevgiler... 








Hiç yorum yok: