12 Ocak 2015 Pazartesi

Hafta sonu anı defterinize neler eklediniz?

video



Hafta sonunu videolarla anlatayım bugün :) Yeni uygulamalar da öğrendim ya hazır : )
Mesela meipai süper videolar konusunda:)

Hafta sonunun bi kısmını evde geçirmek şart. Geçirmezsem rahat edemiyorum. Evle ilgileniyorum, hedefe koyduğum bir iki yeri topluyorum. Zaten bütün hafta olmayınca her yer bir birine giriyor.

Ben ortalıkla ilgilenip mum falan bile yakınca Yaz da havaya girdi, zaten o dünden hazır.
Öğle yemeğini mum ışığında yedik :)

video





Evin sağıyla soluyla oynarken maske buldum, eğlendim :) 



Baba kızın pazar kahvaltısındaki hallerine  bayıldım, onu da kaçırmadım.

video

Sonra yılbaşı için yaptığım ağaca baktım, ağaç da bana baktı. Sökmek lazım ama gözüm o kadar alıştı ki, duvar boş gelecekti. Ben de onu kalbe çevirdim.


Bi ara çıktık kankamla,  aşağıdaki bücürden bahsediyorum. Doğum günü olan arkadaşına hediye aldık, Çin yemeği yedik kız kıza. 


Araya bi doğum günü partisi sıkıştırdık.


Ama iki arada derede kitabımı alıp, adaçayı keyfi yaptığım anlarım da oldu.

























Pekiyii, sizin nasıl geçti hafta sonunuz? İyi misiniz, hoş musunuz?
Hepinize kalpten iyi haftalar dilerim :)



1 yorum:

Nesrin dedi ki...

Oh oh çok iyi yapmışsınız :)
hafta sonu her zaman ki gibi çabuk geçiyor :) bol yürüyüşle geçti benim pazarım :)