9 Ocak 2015 Cuma

"Kes yüreğine giden bir bilet, can kenarı olsun."


Sabah öyle güzel bir güneş ışığı vurmuştu ki üstlerine...
Filtresiz haliyle muhteşemdi. 

Hava hala buz gibi. Eksilerde, ama güneş biraz biraz yüzünü gösteriyor.
Çocuklar uzun tatilin ardından okullarına gitti.
E tabii hazırlanmak, kalkmak biraz zor oldu.
Kalkıp servise yetişmek de bir antrenman işi...

Bugün fark ettim ki cuma...
Cuma gezintisi günü: )
>

Bugün Cemal Süreya'nın ölüm yıldönümü... 
Soyadındaki y'nin tekini iddiada kaybeden özgün insan :) 
Çocuklar beni çok anlar, ama şiirlerimi okul kitaplarına koymazlar diyen 
şairimiz...


Charlie Hebdo yeni sayısını 1 milyon olarak çıkartacakmış. 
Korkmuyoruz! diyerek... 

<

İtalya'da çok hoş bir sosyal sorumluluk videosu çekilmiş. 
Küçük erkek çocuklarının yanına kendilerinin yaşında tatlı bir kız çocuğu getirmişler.
Sorular sormuşlar, onun hakkında ne düşündün diye.
Biri saçını beğenmiş, biri gözünü, biri çok tatlı demiş.
Peki şimdi ona vur demişler, çocuklar donakalmış önce, niye ki der gibi.
Ve asla yapamayacaklarını söylemişler. 
Çocuklar tertemiz , onların dünyaya kadına bakışlarını yetişkinler bozuyor net! 

<

Çok güzel bir applikasyon keşfettim, yani aslında çok popüler şu sıralar
ama ben yeni keşfettim. :) 
Bi dolu söz, bi dolu şarkı var, dublaj yapıyorsunuz :) Bayaa bi gülüyorsunuz.


video

<

Google'ın işimize yarayacak bi dolu özelliği varmış da biz bilmiyormuşuz.
Bakın burada ipuçları var.

<

Sınıf öğretmeni Dilek Livaneli, 2 yıl önce Samsun’da ‘Yılın mesleğinde fark yaratan öğretmeni’ seçildi. Bu yıl da uluslararası bir vakıf tarafından dünyadaki en iyi 50 öğretmen arasında gösterildi.
Bu haber Hürriyet'ten.  Bu öğretmenler umut veriyor.

 <
Son zamanların en soğuk günlerini yaşıyoruz. Eller, dudaklar çatladı. Yanaklar kızardı. Cildimiz biraz özel ihtimam istiyor anlaşılan. 

<

Hepinize sıcacık bir hafta sonu diliyorum, sevenlerinizle, sıcacık içecekleriniz, sevdicekleriniz ve güzel kitaplarınızla... Sevgiler 


Hiç yorum yok: