5 Ocak 2015 Pazartesi

Merak ediyorum...


Merak ediyorum, ileride büyüdüğünde, gecenin bi' köründe uyuyamıyorum diye 

seni çağırsam gelir misin? 

Merak ediyorum, çağırsam sana ihtiyacım var diye, her şeyi öylece bırakıp, yanıma koşar mısın?

Bana bakarken, kalbinin ısısı artar mı?

Beni merak eder misin, şu an ne yapıyor diye?

Sırf şımartmak için ayağıma su, çikolata,
çikolatalı süt getirir misin?

Merak ediyorum, sabırlı olur musun, bağırmaların şurana kadar geldiğinde bile kendini dizginleyebilir misin?

Dans partnerin değişse bile, benimle de dans eder misin arada?

Benim bugün sana yaptıklarımı canın isterse yapacaksın, canın istemezse yapmayacak.

İşte annelik de burada zaten. Karşılık beklemeden yapmak, olmak.


















1 yorum:

defne dedi ki...

bence yapmayacaklar :) anne olmak farklı, ben kendi adıma anneme yapmıyorum sanki bunları? :)