14 Ocak 2015 Çarşamba

Yaz yazmaya başlayınca...



 Sabırsızlıkla beklediğim günler geldi. Okumaya bayılan, yazarak çizerek kazanan, içini döken biri olarak bir an önce okuyup, yazmasını bekliyordum kuzumun. Öyle güzel yansıtmaya başladı ki biriktirdiklerini... Her detay çok keyifli.

Habire notlar yazıp, bırakıyor, sağa sola. Arkadaşlarına doğum günü mesajlarını kendi yazıyor.
Yukarıdaki not, bir an önce benimle oyun oynamak istediği an yapıldı. Ben yatma zamanı diyorum, o oynamak istiyor. Yatmıyorum, bu bir grev! diyor.

......

Ortak bir defter yaptım, arada duygularımızı birbirimize yazalım diye.  O da çok keyifli oldu.


Bu defterin de ilk sayfasına not yazmış :) Yaz merhaba'ya neraba diyor hala. Merak ediyordum nasıl yazacak diye :)
Geçen gün de arkadaşına benim watsup'ımdan mesaj attı, teşekkür etmek için...










 Dahası geçen gün ilk defa beraber isim şehir hayvan oynadık. (şehre Amerika yazdı ama olsun.)
Hayvana hayatta olmayan bir hayvan yazıyorum diye bağırmaz mı, D' deyken :))))



















Bu da sizin için yazıp, söylediğimiz kış şarkımız...  Yaz'ın yazıp çizmesi çok eğlenceli oldu :)

video


Hiç yorum yok: