25 Şubat 2015 Çarşamba

Çocuk gözünden televizyon...



























Komik mi desem, trajik mi? Geçen gün babasıyla şöyle bir diyalog geçmiş aralarında: Anneannesinde birkaç kez Bu Tarz Benim görmüş efendim, yine seyretmek istiyormuş.
Babası da demiş ki, kızım iyi bir program değil o. İnsanların kıyafetlerini eleştirmek doğru değil demiş.
Hatun da sormuş o zaman: Baba sen televizyonda ne seyretmeyi seviyorsun?
Ben tartışma programları seyrediyorum mesela...

Eee Bu Tarz Benim de tartışma programı işte...


Çocukların gözünden realiteyi anlamak daha kolay oluyor bazen.

NOT: Bu arada ciddi ciddi bu programı biyerlere şikayet etmeyi düşünüyorum.

2 yorum:

Oytunla Hayat dedi ki...

Ne kadar çok benziyorsunuz birbirinize :))
İsmi gibi kendi de lazım olmayan o programdan bende nefret ediyorum... Kalkmadı gitti yayından :(

Tarkanın Annesi dedi ki...

Çocuktan al haberi dememişler boşuna. herşey gün geçtikçe dejenere oluyor çocuklarda kendi dünyalarında bunlara bir ad koymaya çalışıyorlar. bazı şeyler gün geçtikçe dahada korkutuyor bizleri bizlerde elimizden geldiğince güzel şeyler yaptırmaya çalışsakta çocuklarımıza bazen çevresel faktörler senin uğraşlarını alaşağı yapabiliyor. Allah çocuklarımızın güzel ve hayırlı mutlu insanlar olmasını sağlar umarım bizlerde bunlar için uğraş vermeliyiz tabiki