6 Şubat 2015 Cuma

Fotoğrafın içinde olmalı...


Bi' yazı okudum hayatım değişti, dermişim. Yok hayatım değişmedi, ama etkilendim. Yazıda kendimi buldum. Siz de öyle misiniz bilmiyorum ama anneler, çocuklarının fotoğraflarını çekmeye bayılıyor ama kendileri çeşitli nedenlerle içinde olmak istemiyor. Bu sebepler şöyle şeyler olabiliyor.

• İstediğim  kiloda değilim, çok kilo aldım. 
• Saçlarım dağınık. 
• Gözaltlarım çökmüş 
• Çok uykusuz, yorgun görünüyorum. 
• Makyajım yok. 
• Bu açı beni iyi göstermiyor. 
• Giysilerim paçoz şu an. 
• Diplerim gelmiş. 
• Çocukların eğlencesini bozmak istemiyorum.  

Hele doğumdan hemen sonra, hiçbir fotoğrafta yokum neredeyse. Canımla uğraşırken, yok kilo, yok yorgunluk... Fotoğraflardan fellik fellik kaçmışım... 

Oysa yazıda da söylediği gibi çocuklar gelecekte o fotoğrafları yaşadığımız anlarda birlikte olduğumuzu hatırlamalılar. O anları birlikte paylaştığımızı... Şu gün çok gülmüştük, şurası kudurduğumuz yer, şurada çok acayip bişey görmüştük annemle diyebilmeli... di mi?
Fotoğrafların içinde olacağınız güzel bir hafta sonu dileğiyle...



5 yorum:

Oytunla Hayat dedi ki...

Ne kadar da doğru :(
Fark ettimde ben de bir çok zamanda yok olmuşum oğlumun yanından...

Anne Cafe dedi ki...

benim hayatım değişti okuyunca :D çok doğru

Nesrin dedi ki...

Her anın başka bir güzelliği var işte . fotoğraflar en güzeli ...
anılar orada hatırlanıyor .

Dijle dedi ki...

sizi izlemeyi,seni okumayı çok seviyorum ben

Deniz dedi ki...

Birileri okuyup , beğenince insan yalnız olmadığını hissediyor :) Yorum bırakanlara teşekkürler