23 Şubat 2015 Pazartesi

Yaz'ın kış tatili...

























Hayatımda kar tatili yapmayı düşünmeyen, kaymayan etmeyen ben, keyifli bir ekiple gitme fikri ortaya çıkınca, üstelik 4 yaşıt miniğin mutlulukları gözlerinden okununca pes ettim. Bi daha da büyük konuşup, kar tatili falan yapmam demem.
…..

Niye hiç aklıma bile gelmezdi kar tatili derseniz, Ankara'da büyüdüğüm, hem de en soğuk semtlerinden biri olan OR-AN'da yaşadığımız için, karda buzda okula gitme anlarım, üşümelerim, düşüp popo üstü kalmalarım gelir aklıma da ondan…

Neyse efendim, biz 40 yılın başı kar tatili yapalım dedik ya, İstanbul'u kar bastı. Biz Erzurum'a gideceğiz derken, Erzurum bize geldi. Sabah çoluk çombalak havaalanına gittiğimizde, yok canım uçak dediler bizi gerisin geri yolladılar. Aşağıda gördüğünüz bahtsız bedeviler olarak neşemizden bişey kaybetmedik, ama çocuklar hiç gidemeyeceğiz diye panik oldular. Neyse ki, ertesi sabaha biletleri değiştirebildik.

…..




Bu arada, üşüyeceğim diye öyle abartmışım ki, termal üstüne termal, hiç gerek yokmuş o kadar üşüyeceğim paniğine. Tamam soğuk ama İstanbul'un nemli havası kadar üşütmüyor insanı…
Palandöken'de Polat'ta kaldık. Memnun kaldık, aklınızda olsun. 

Benim gibi deneyimsizseniz, kar tatili için aradığınız her şeyi "ekonomik" olarak Decathlon'da bulabiliyorsunuz, şu dönem biraz sezon finali gibi olmuş, ama normal bir zamanda her şey mevcut ve ekonomik.  


Ve Yaz ilk defa kaydı, bacakları tutuldu ertesi gün ama sevdi olayı…  Ben mi? Denemedim bile : )





1 yorum:

Nesrin dedi ki...

Oy kıyamam ben Yaz'a bacakları tutulmuş , güzel bir tatil olmuş bende çok merak ediyorum oraları :)