4 Mart 2015 Çarşamba

Merhaba güzellikler


Merhaba : ) Havada bahar kokusu var bugün. İçimiz kıpır kıpırlanmaya başladı. Canlanıyoruz doğayla birlikte.
Ben de, değişik bişeyler paylaşmak istedim bugün sizinle. 
Sağda solda ciddi ciddi haberlerin arasında kaybolup gitmiş tatlı haberlere rastlıyorum bazen, hemen sizinle paylaşmak istiyorum. Güzel, iyi şeyler, neşeli olayları çoğaltmalı...  Çoğalıp çoğalıp, çirkinliklerin üstünü örtsünler..

.... 

Çok hoşuma gitti mesela şu haber.  Amerika'da 8 yaşında küçük bir kız çocuğu olan Gabi, 
4 yaşından beri kargalarla yemeğini paylaşıyormuş. Ve kargalar, minnettarlıklarını aşağıdaki gibi incik boncuk taşıyarak göstermeye başlamışlar. 

Kargalar, 4 yaşlarındayken yerlere döke saça yiyerek Gabi'yi gözlemeye başlamışlar. Önce etrafa dökülenleri yemişler, zamanla Gabi yemeğini onlarla bilinçli olarak paylaşmaya başlamış. Kardeşi doğduktan sonra o da katılmış bu paylaşım oyununa... Ve bugün kocaman bir hazineleri olmuş. 
Ne ilginç değil mi? Doğayla iç içe olunca, böyle şeyler yaşamak belki o kadar da şaşırtıcı olmuyordur, kim bilir?





............

Ve şu elbise olayı. Geçen hafta cumaydı sanırım, nasıl oyaladı bizi.  Çok tartıştık aramızda, güldük, hayret ettik. Ben beyaz/ gold gördüm. Bir yandan ayrıştırdı insanları ama bir yandan birleştirdi. Bi dolu insan baktı, beraber güldü. Ben bu elbise olayından ilahi bir sonuç da çıkarttım :)) 
Hani bazı olaylar karşısında, diğer görüşü asla anlayamıyoruz ya, hani bölünüyor, ayrışıyoruz ya... Her şey algı deneyimi ile ilgili belki de. Bir elbise rengini, gözümüzün gördüğünü bile bu kadar farklı algılayabiliyorsak, olayları nasıl önyargıyla yargılıyoruz düşünün... 


...........
Kız gibi yap sen ne yaparsan... O hiç yılmayan kızlar gibi... Seviyorum bu reklamı. 


........

Timehop uygulamasını duydunuz mu? Ben çok sevdim. 1 yıl,  hatta 4 yıl önce bugün ne yapmışsınız, ne paylaşmışsınız görebiliyorsunuz. Facebook, instagram, ya da twitter'da. Güzel şey, şu küçülen paltoyu, o ayağına girmeyen botları ve onların içindeki afacan küçük kızın zıplayışını bir yıl sonra aynı gün yeniden görmek...
Güzel şey... 




























Güzele bakıp, güzeli görmeniz dileğiyle...

Sevgiler.

Hiç yorum yok: