30 Mart 2015 Pazartesi

YE, SEV, DUA ET

İki haftadır hafta sonlarımız bi' tuhaf. Kızın okulu, kar tatillerini telafi için mesai yapıyor. 
Hafta içi gibi okula gidiyorlar. Biz de şaşırıyoruz, ne yapacağımızı... 
O gittikten sonra uzun zaman üstüne digiturk'te bi' film seyrettim. Quartet! 
Çok beğendim... İngiltere'de yaşlanan, emekli olan müzisyenler, opera sanatçılarının kaldığı bir huzur evi... Ama nasıl? Yemyeşil bahçeleri, hobi dersleri, her köşede müzik yapan müzisyenler... Ziyafet gibi yenen yemekler... Bizim sanatçılarımızı düşündüm ister istemez... 

Ve duygular... Yıllar önce, gençlik savurganlığıyla harcanmış bir aşk... Yaşlılıkla barışmak, kabullenmek... Arkadaşlık, destek olmak, yaşama sevincini kaybetmemek... Kaç yaşında olursa olsun... 



Sonra... Değişik bi' yemek deneyeyim dedim. 1 su bardağı arpa şehriyeyi tereyağında, sarımsak ve kırmızı biberle kavurdum. 2,5 su bardağı su ekledim. Güzel oldu...



Okul çıkışına kadar Yeşilköy sahile gittik, yürüdük, hava aldık. Böyle bir güzelle karşılaştık. Budandığı yerlerden sevgi akıyor... Ne mucizevi olmuş...



Her zamanki fotomodelimiz olmayınca kendi selfimizi çektik :-P

Okullumuzu alınca tam olduk :)

Yani yedik, sevdik, dua ettik, şükrettik.

1 yorum:

Handan dedi ki...

O filmi ben de geçenlerde izledim ve o yere bayıldım:-)