8 Nisan 2015 Çarşamba

"Bugün ne öğrendim?"



















Sevgili Dijle, ilham oldu. Kızına her gün öğrendiği yeni bir şey söylüyor, anlatıyor. Çok benimsedim. Gerçekten her gün yeni bişey öğrenmeli. Ne keyifli. Geçen gün bir söz okudum çok hoşuma gitti İngilizce ama... "I hate study, but I love learning!"

Ciddi şeyler de olabilir bunlar, küçük hayata tat katan şeyler de...  Mesela dün Çin Seddi'nin bittiği noktanın nasıl bir yer olduğunu öğrendim bu fotoğrafla...


Aşağıdaki gibi bir örgüyü yapmayı öğrendim. Hemen de yaptım. Ama fotoğraftaki ben değilim. Pinterest'ten...



























Çocukluğumdan beri yememişim Çılbır yaptım dün. Çılbır'ı ne kadar özlediğimi ve ne süper bi' lezzet olduğunu öğrendim :)

Ve cips girmeyen evimizde cipse özenen kızımın nefsini nasıl körelteceğimi öğrendim.
Aldım lavaşları, küçük parçalara ayırdım.Tuz ve isotla baharatlandırıp, kıtır hale getirdim. Yalancı cips yaptım.

Çok da sevdi.






Hepimize yeni şeyler öğreneceğimiz, ya da hatırlayacağımız keyifli bir gün diliyorum. 
Sevgiler... 




2 yorum:

Dijle dedi ki...

yeni öğrendiğim her günü daha çom seviyorum.Çok sevdiğim bir blog yazarı arkadaşımın benden bahsettiğini öğrendim.Çok sevindim:)

Handan dedi ki...

Cips yöntemi iyiymiş:-)

Canım yumurta çekti, öglene kendimempişireyim ben de:-)

Evet, yeni bir şeyler öğrenmek kadar güzel bir şey yok.