15 Nisan 2015 Çarşamba

İçini döktü öyle de güzel...



Dün içten bi paylaşım yaşadık kızımla.
Üstüme atlıyordu, bişeye de bozulmuştu, hafiften mızıyordu. 
Ayağı üstüme atlarken az kalsın ağzıma çarpacaktı kızım ne yapıyorsun ama diyince, küstü, içeriye gidip ağlamaya başladı.

Bir süre sonra gittim yanına...
Ağlıyor hıçkıra hıçkıra...
Kızım ben çarpacaksın diye dedim. 
Sonuçta kendimi de korumak zorundayım. 

Sen kendini korumak için yapıyorsun ama (hık hık) burada hıçkırıklar var,
ben de bütün gün hiç kıpırdamadan duruyorum. 
Zıplamak, hoplamak, ayağımı havaya fırlatmak istiyorum.
Okulda hiç yapamıyorum.

O an, onu o kadar iyi anladım ki.
O kadar yoruluyordu, ama enerjisini boşaltacak bişey yapamıyordu.

Onun okulda, bizim işte yapamadığımız gibi.

Yorulup, yorulup kinetik enerji yaratmadan...

Sarıldım, anlıyorum seni dedim.
Ama evde zıplayıp, hoplayabilirsin...
Sadece birbirimize zarar vermeyelim.


Çok şükür ki, renkli hafta sonlarımız var birbirimizle olduğumuz. 







1 yorum:

Şafak KaradenizKilimcigöldelioğlu dedi ki...

Bize gelsin. Bizde tüm gün hareket var ☺
Sevgiler