30 Nisan 2015 Perşembe

Kiraz Mevsimi



Yaz'ın okulunda bi Kiraz Mevsimi modası var. Çocuklar seyredip, çok seviyorlar. İlk başta biz dizi seyretmiyoruz falan dedim, sonra Murphy oldu, benim Kiraz Mevsimi'yle bir işim oldu.

Çekim setine gideceğimiz zaman Yaz'ı da götürsem onun için güzel bir anı olur diye düşündüm.
Şarkılarını falan öyle ezberlemişti ki... Meşhur Öykü ve Ayaz'ı gördü tanıştı, fotoğraf çektirdi.

Başta biz dizi mizi seyretmeyiz diyordum, büyük konuşmamak lazım. Dizinin ortasına düştük :)  

Bu da çok hoş bi' şarkı canım... 



Bu da Yaz'ın yorumu... (Buraya yazdıklarım kendim için, herkes için... Ama çıkış nedeni Yaz için :) 

İleride duymanı istiyorum, öyle kalpten söylüyorsun, sesin bana dünyanın en güzel sesi geliyor kuzum. Benim kulağımla duymanı istedim yıllar sonra... 
Bu arada keşke bu hazırlıklı çekim değil de, senin kendi kendine söylediğin anlarda yakalayabilseydim, onlar çok daha kendiliğinden, çok daha duygu yüklü. )



1 yorum:

Nesrin dedi ki...

canım benim ne de güzel söylemiş şarkıyı ...
Kiraz mevsimini bende çok duydum ama hala izlemedim ..
bir bakmak lazım sanırım :)