17 Nisan 2015 Cuma

Okuyanları seyretmek ne güzel...



Okuyan insan ne güzel. Okuyanı seyretmek, dinlemek, okumak da öyle.
Yaz da yavaştan, fırsat buldukça okuyanlar sınıfına girmeye başladı. Süper gelişme.

Pekiyi bir senede bile çok değişen çocuklar için yaşlara göre okuma planı nasıl yapılmalı? 
Hangi yaş grubu için hangi kitap seçilmeli? Hacettepe imzalı şöyle bir çalışma buldum,

........ 

Sonra aklıma geldi geçenlerde instagram'da bir hesap görmüştüm, yabancı kaynaklı : Metrodo, otobüste kitap okuyan adamlar...   Okuyan insanlar görmek gerçekten motive edici. 

......

Derken aklıma düştü. Ben de bir instagram hesabı açayım : Okuyan Çocuklar  Siz de etiketlerinizle hesaba katkıda bulunsanız, çok sevinirim :) 

.....

Çocuk ve kitap deyince, İyi Cüceler'i anmasam olmaz. Anadolu Yakası'nda tam hayallerimdeki gibi bir kitapçı. Hani Meg Ryan'ın You've got mail filminde vardı ya, sıcak , sevimli, içinde çocuklara kitap okunan... Dev kitapçılara karşı, çok daha sıcak, samimi... Öyle bir yer işte. Sahibi Ece Hanım da çok şeker, pozitif. Giderseniz, selamlar :) 

.....

Aaaa az kalsın unutuyordum, bi site buldum Çocuklara Kitap. Yaş gruplarına göre kitap satıyor haberiniz olsun. 


Hepimize bol bol okuyabileceğimiz, hadi bol bol olamasa da her fırsatta okuyabileceğimiz bir hafta sonu diliyorum.

Sevgiler... 





4 yorum:

Berna Ceyhan dedi ki...

Merhaba Deniz Hanım, Yaz için biraz erken olsa da yaşı geldiğinde onun kitaplığına eklemek isteyebileceğiniz iki kitap tavsiye etmek istiyorum. "Doğanın Armağanı" ve "Türk İkizleri" Bu kitapları ben 10-12 yaşlarındayken okumuş, çok sevmiş ve daha sonraları da tekrar tekrar elime alarak amiyane tabirle, hatim etmiştim. Şimdi 23 yaşındayım ve bu kitaplar hala kitaplığımda dururlar ve kimselere ödünç vermem. Biraz cimriyimdir kitaplarım konusunda :)

Ben bu kitapların bana aşıladıkları şahane duyguları hala aynı coşkuyla hissediyorum ve başka çocukların da hissetmesini istiyorum. "Doğanın Armağanı" bana gerçek anlamda doğayı, diğer canlıları sevdiren ve koruma güdüsü aşılayan kitaptır. "Türk İkizleri" ise ailenin önemini, dayanışmayı, paylaşmayı öğretmiştir.

Aynı cümlelerde aynı coşkuyu paylaşmak dileğiyle, kendinize iyi bakın.

Deniz dedi ki...

NE güzel , ne faydalı bi yorum :) Çok teşekkürler Mutlaka edineceğim

Deniz dedi ki...

NE güzel , ne faydalı bi yorum :) Çok teşekkürler Mutlaka edineceğim

Deniz dedi ki...


Şöyle de bi liste buldum :_ )

http://www.babil.com/ozel-liste/1001-kitap