25 Mayıs 2015 Pazartesi

Maltepe sahilini biliyor musunuz?


 

Maltepe Sahili diye bişey varmış arkadaş :) Ne büyük bir alan orası öyle. Ben karşı tarafın insanı olduğum için çok bilmiyordum. Hafta sonu pikniğe gittik. Piknik konseptini oldum olası severim zaten. Hele yanımızda arkadaşlar, çocuk çombalak olunca çok keyifli oldu. Geniş bir alan var, kimse kimseyle iç içe değil. Masalar ferah ferah. Çok güzel bir bisiklet, paten pisti var, survivor denilen çocuk oyun alanı, birkaç park mevcut. Uçurtma uçurduk, top oynadık, çok eğlendik. Hem biz hem çocuklar... 







7 yorum:

Feza Kıral dedi ki...

biz de ne zamandir gidecegiz ama henuz gidemedik.
agaclar biraz daha buyuseler cok daha guzel olacak sanirim degil mi?

Nesrin dedi ki...

Keyfiniz bol olsun :)

annesiningülü dedi ki...

e çok güzel :)
bizde piknik için yer arıyoruz zaten ;)

Deniz dedi ki...

-Feza evet, biraz gölge olur en azından :) Ya da şemsiye de koysalar di mi ; )

- Teşekkürler Nesrin : )

-Baharcım, tavsiye ederim. Gerçi sizin sahiller de güzel

Derya K. dedi ki...

orası büyükşehirin doldurup miting yaptığı yer. ben oranın deniz olduğu zamanı biliyorum bundan 2 sene öncesine kadar. doldur doldur öyle bişey oldu işte. ve inanırmısınız görünmez bir kuralla orası büyükşehirin, sahil yolunun bu tarafı Maltepe belediyesi destekleyicilerinin oldu :) ben Maltepe de oturuyorum birkez gittim oraya;)

Deniz dedi ki...


Derya ben tabii karşı taraf insanı olduğum için bilmiyordum, öyle olduğunu

Derya K. dedi ki...

tabi canım biliyorum ve eleştiri filan olarak yazmadım. yani burnumun dibince çok çok güzel belki ama saçma sapan bişekilde gitmiyorum. Kırarsam inadımı gidip gezeyim bende :)