5 Haziran 2015 Cuma

Cumanın favorileri


Geller gitler arasında bir dönemdi benim için. Kızgınlıklar, kırgınlıklar, düşünceler, deli gibi çalışmalar, sonra sakinleşmeler hepsini yaşadım aynı dönemde. Böyle zamanlarda sabahları Yıldız korusuna uğradım, işe gelmeden önce. İşe yarıyor. Kendinle olduğun anlar yaratmak önemli. Biraz yolları değiştirmek faydalı oluyor.

Neyse yaz gibi olmayan bir yaz günü bugün. Haziran başladı ama havalar buna daha alışamadı. 

Size bugünlerde hoşuma giden cuma favorilerini sunayım efenim...

Annelik hallerini anlatan harika bir kliple başlayalım. Çok eğlendim şahsen...

..........

Çıldırmış bir annenin klibinden sonra çocuklarına gönderdikleri mesajlarla ayar veren bu çılgın ana-babalar da çok iyi geldi.

..........

Yeni bir evli çifti, plastik makyajla 10, 20, 30, 40 yaş yaşlandırarak ileride birbirlerinin nasıl olacağını göstermişler. Bakın çiftimiz nasıl tepki vermiş? 

........

Hollanda'da bir okulun bahçesinin kamerasından. Medeni ülkelerin hali başka oluyor.

........

Ve bir Japon, İstanbul'da 1 hafta kaldıktan sonra Türkler'i anlatmış, bakın nasıl ; )


İyi hafta sonları... Ve lütfen unutmayın, her gün tek. Bir 5 Haziran 2015 daha yok. Her gününüzün hakkını verin lütfen. Gülmek, günü farklılaştırmak için her fırsatı değerlendirin.
Ve  7 HAZİRAN MUTLAKA OYUNUZU KULLANIN! Hepimiz için hakkımızda hayırlısı olsun.


2 yorum:

Oytunla Hayat dedi ki...

harika bir yazı olmuş, ellerine sağlık...

Japon doğru tespiti yapmış... Benim favorim o bugünkü paylaşımlarından :)

Nesrin dedi ki...

Selammmm :) ben sizi mimledim
bu arada yeni evli çiftin yaptıkları çok güzeldi ,, heyecanla izledim