19 Haziran 2015 Cuma

Cumanın favorilerine doğru biletin hazır, hem de bedava ; )





Her gün yeni şeyler öğrenip, hayata yeni pencereler açmalı. Beyin hareketi seviyor çünkü, keşfetmeyi, hayal etmeyi... Mesela köy kelimesinin Kalkınmada öncelikli yöre'nin kısaltılmışı olduğunu biliyor muydunuz? Ya da iddiaya girmek için uzatılan serçe parmağın bir Asya geleneği olduğunu, günümüzün aksine serçe parmağın o dönemler çok önemli olduğunu, çünkü kılıç tutabilmek için mutlaka gerektiğini, iddiada kaybedenin serçe parmağını da kaybettiğini biliyor muydunuz?Daha bir sürü ilginç bilgiyle karşılaştım şurada


Ya alışveriş arabalarının biz daha fazla alalım diye yapıldığını biliyor muydunuz? Oh nooo! Buyrunuz. 


Farklı pencereden bakmak demişken bu projeyi de çok sevdim. Portekizli bir fotoğrafçı dünyayı dolaşıp, farklı pencerelerin fotoğraflarını bir araya getirmiş. Zaten kapı ve pencere çok severim. Görsel şölen gibi.


Denizin ortasında sadece size ait bir dünya inşaa etmek ister miydiniz? Tamamen kendine yetebilen bir yaşam alanından bahsediyorum. Wayne Adams ve Catherine King, "Freedom Cove" adını verdikleri bu evi, ya da bu dünyayı 20 yılda tamamlamışlar. Vay be!


Tost deyip geçersin, adamlar tostun binbir çeşidini yapıyor. Şiir gibi :)


Ve birbirinden yaratıcı pastalar karşısında hipnotize olacaksın... Jupiter şeklinde pasta yapmışlar :)

Bu cuma benim bi' misafirim var, ben yazıyorum şu an, o bana çizdiği tilkiyi anlatıyor.

İyi hafta sonları : )

3 yorum:

Nesrin dedi ki...

bunu daha önce duymuştum (alışveriş sepeti), insan atıkça atıyor :)
tostlar favorim muzlu ekmek bende çok sık yerim ve etrafımdakiler nasıl yaniii diye bakarlar bana:)
harika bişi deneyin
pastalara da hayran kaldım , çok başarılı

Küçük Mucizelerim dedi ki...

Eğer bunlar pastaysa, bizim burdaki pastaneler kepenk kapatmalı.

yüzen ev tam eşime göre.

annesiningülü dedi ki...

bugün market arabasına baktık alsak çok dolacak "almayalım" dedim. Gerçekten sadece ihtiyacımızı alıp çıktık ;) Mutlu hafta sonları ♥