22 Haziran 2015 Pazartesi

Sizce de öyle mi?

Bir babalar günü daha geçti. Sosyal medyada bol bol mesaj, babalarla nostaljik fotoğraflar dolaştı. 
Bir grup da olanı var, olmayanı var, yapmayın, kutlamayın diye serzenişte bulundu. Ben canım babamı kaybetmiş biri olarak aynı fikirde değilim. Hayatta olanlara değerli olduğunu hissettirmek, hayatta olmayanları anmak için bir fırsat bu günler... Her zaman anabiliriz evet ama o gün odaklanıyor, daha derinden anlayıp, teşekkürlerimizi yolluyoruz bir kez daha... Babalara yazılan duyguları içim sevgi taşarak okudum sosyal medya hesaplarından ben kendi adıma... Tabii herkes her duyguyu farklı yaşıyor. Ben kendi adıma, anneler günü, babalar günü, doğum günü 
seviyorum özel günleri...


Kızım da babası ve dedesinin babalar gününü sevgiyle kutladı, yanlarındaydı. Ben de ikisinin babalar gününü kutluyorum, hep sağlıklı, mutlu olsunlar... Onlara, babama ve tüm babalara sonsuz  sevgilerle...


Yaz babasına ne yaptı bu sene?  Tişört boyadı içinden geldiği gibi. Babası da tabii pazar günü üzerinde gururla taşıdı. 





Hiç yorum yok: