2 Temmuz 2015 Perşembe

Renkli bi' diyalog ister misin?


O zaman hoş geldin :) 

Büyükler için boyama kitapları var ya, bi yararını keşfettim. 
Ondan bahsedecektim. 
Çakra meditasyonları vardır ya, onun gibi bişey aslında bunları boyamak.
Biliyorsunuz, her çakranın belli bir rengi var, her çakra da vücutta bir bölgeyi idare ediyor.

Çakralar sağlıklı bir şekilde işledikçe o bölgedeki organlar da sağlıklı çalışıyor.


Dediğim gibi bazı meditasyonlar var. Çakranın temsil ettiği renklerle o çakrayı boyadığınızı canlandırıyorsunuz kafanızda. :) 

Bu boyamaları yaparken de, hangi rengi boyuyorsanız, 
o çakrayı boyadığınızı düşünün. Bir yandan boyama yaparken, 
bir yandan çakra meditasyonu yapın ; )

Zaten renklerle oynamak, haşır neşir olmak her zaman güzel: )

2 renkli diyalog da Yaz'dan anlatayım bari, hazır buraya kadar geldim, sayfayı açtım, post'u yazıyorum... 

Geçen gün benimle işe geldi, bütün gün ajansta herkesle oynadı, sohbet etti, öğlen bizimle yemeğe geldi, akşam da Zorlu'daki güzel parka gittik, 2 saat oynadı, sonra da beraber akşam yemeği yedik.
Karşı karşıya oturuyoruz, ben yorgunluktan bitmişim biraz. 
Bana "annecim, bu güzel gün için çok teşekkür ederim. " dedi, ben mayıştım zevkten.
"ay canım ben de seninle çok mutluydum dedim."
Durdu durdu, "aslında başka masalarda sohbet ediyorlardı, ben de bir sohbet başlatmak için söyledim bunu" dedi. "neeee, gerçek değil miydi?" "yok gerçekti de... nedenini söyledim." :) 

Bi' diyalog da, kedi köpek farkı üzerine. 
Dedim ki köpekler böyle işte kendilerini sevdirebilmek için yanaşır, başını okşatır, sürtünür.
Yaz da kedileri şöyle tanımladı. 
"kedilere ise biz kendimizi sevdirmeye çalışıyoruz di mi?" 
Çocuk düşünce şekline bayılıyorum işte.


Renkli günler :) 





Hiç yorum yok: