19 Ağustos 2015 Çarşamba

Bu kız da kim???


Bebekken ara ara büyüme atakları olurdu. Bir süre aynı giderken, bi anda acayip bir büyüme hissederdik. Çok kayda değer gelişmeler fark ederdik.
Bugünlerde de, sanki bir büyüme atağı yaşadık. Uzun zamandır görmeyen, hatta yakın zamanda gören herkes ne kadar büyümüş diye, öylece bakakalıyorlar. Ben de... 

Bu kim diyorum? Bana benzeyen, beni kopyalayan, bazen de bendeki bir şeyi tetikleyen, aynalayan...

Bu kız ne zaman bücürlükten sınıf atladı... Kahve bardağına benim niye adım yazılmıyor diye hesap sorar oldu... 







2 yorum:

Fadis Hertelden dedi ki...

Çok çabuk büyüdükleri kesin, Deniz'in geçen yaz çekilmiş fotoğraflarına bakıyorum da hayretler içinde kalıyorum artık o bebek yüzü gitti bir delikanlılık geldi yüzüne:)

Deniz dedi ki...

Ara ara daha bi hızlanıyorlar :)