17 Ağustos 2015 Pazartesi

#teşekkürlerhayat


  


Seviyorum doğum günlerini. Akıp giden zamanda mihenk taşları onlar, yoksa bir önceki, bir sonraki günden farkları yok. Ama dünyaya gelmeni onurlandıran, "değerli bir çocuksun evren seni istemiş ve çağırmış insanlar arasına" diyen bir kutlama, bir kutsama... 

İyi ki varlarını hatırlama zamanı aynı zamanda. 
Yaz kızım, hediye olarak babamın resmini yapmış fotoğrafına bakarak.  
Beni ben yapanlar, günahlar sevaplar, sevenler, sevmeyenler...
Hepsi beni ben yaptılar.

#teşekkürlerhayat


4 yorum:

Esra Atesakin dedi ki...

Nice mutlu, sağlıklı senelere inşallah :)

Feza Kıral dedi ki...

nice mutlu seneler... cok sukur hayatimizdaki guzelliklere; yavrularimiza, esimize, ailemize, isimize....

Nesrin dedi ki...

Ah Yaz'ım ne de güzel yapmış, tekrar doğum günün kutlu olsun , iyi ki varsın ve iyi ki de tanımışım seni :)

Deniz dedi ki...

Teşekkürler : ))