7 Ekim 2015 Çarşamba

soğuktu ve yağmur çiseliyordu...





Dün yine bir çekim günüydü. Beykoz civarlarında biraz dağbaşında diyebileceğimiz bir evde çekim yaptık. Dışarıda fırtına, şimşekler, elektrik kesintisi falan, maceralı oldu.

İnsanlar evlerini böyle reklam ve dizi çekimlerine kiralıyorlar biliyorsunuz.
O sebeple, her çekim başka bir hayatın içine kaçamak bir bakış gibi.

Duvarlarda eski fotoğraflar, eski kitaplar, penceresinde çiçekler...
Değişik bir duygu oluyor. Çekim güzel geçti, komik bir film geliyor ; ) 



Geç gittim eve tabii. Gittiğimde kuzum uyumuş, ama banyonun ışığının yanmasıyla gözlerini yarım 
açtı, hoş geldin anne dedi. Ben bu kızı yağmurlu bile olsa günümü yaz yapsın diye doğurmuşum ; )

Sabah uyandığında fotoğrafları gösterdim, baktı fotoğrafta teyzesi.
Kendini unutmuş, kuzenini düşündü.
Aaaaa minik ne yapmıştır dün annesiz dedi.

Büyüyor kızım... 




4 yorum:

Feza Kıral dedi ki...

ah kiyamam ona. ne kadar da düşünceli.. bir başka senin bu kizin (masallah)

Nesrin dedi ki...

Oy kıyamam ben ona canım benim . Ne güzel bir işe sahibsin ,tabi buradan güzel gözüküyor am a:)

Fadis Hertelden dedi ki...

Kolay gelsin.

Sen Gelince dedi ki...

Seni de, Yaz'ı da, burayı da özlemişim:)