5 Ekim 2015 Pazartesi

Fıstık gibi araba, fıstık gibi insan


Cadde kenarına dizilmiş, siyah, beyaz ve gri arabaların arasında Antep fıstığı gibi çapkın çapkın gülümsüyordu. Zaten rengiyle ben buradayım diyordu. Sonra camına yapışık olan Tarık Akan, Gülşen Bubikoğlu fotoğrafını gördüm. -ki bayılırım ikilinin filmlerine… Camın köşesinde de, küçük bir vantilatör vardı, klima yerine. Sonra yanına gitmek istedim. Gittiğimde daha da güzelini gördüm.
Mutlu yarınlar için herkes kitap okusun. Kitap okumak isteyen herkese ödünç kitap verebilirim.
deyip, telefon numarasını yazmıştı. Ne güzel insan di mi?

4 yorum:

ozlemsoydan dedi ki...

Ne kadar güzel bir paylaşım! Hem Kadir Beyinki hem de sizinki. Teşekkür ederim. Ben de bugün öğrendiğim bir şey olarak kendi blogum https://ogrenincemutluyum.wordpress.com/ 'da paylaşabilir miyim izin verirseniz?

Deniz dedi ki...


Tabii olur :))

ozlemsoydan dedi ki...

Teşekkür ederim.

Hayatım Kitap dedi ki...

Helal olsun bunu yapana