5 Ekim 2015 Pazartesi

Kendin Yap(ama)! Don't do it yourself...

Ikea'dan sonra alıştık, küçük çaplı mobilyaları alıyor, evde kendi kendimiz monte ediyoruz. 
DO IT YOURSELF (kendin yap) ekolü, ekonomik de olması nedeniyle hızla yayıldı. Ikea'nın ardından sıra sıra yeni firmalar da, bu tarz satışı artırdı. Sadece demonte paketi satıp, ekonomik bir çözüm oluyor. 

Ama yaşadığım bir şeyi paylaşmak istedim. Koçtaş'ta gördüğünüz şu çok basit komodini beğendim, online sitesinden aldım. Montaj ister misiniz? bir seçenek. Ama bakıyorsun, böyle de satıldığına göre, şuncacık şeyi kuramayacak mıyım diye düşünüyor insan. Ikea'dan aldığımız koskoca kitaplık ve masayı kurmuştuk ne de olsa. 

Neyse, paketler vakitli geldi, güzel, sevindim. Paketleri bir açtık. Dandirikten bir kağıt. Nerenin nereye takılacağı bilmece gibi. Hani Ikea'nınkinde parçalar numaralıdır, her detayın yeri bellidir ya, 
hiçbir şey belli değil. Şu ortaya çıkmış haline bakmayın, 10 parça tahta gelince elinize öyle bakakalıyorsunuz. Sonra ayakların yeri yok, herhalde diyorum yanlış geldi. Kendimiz deldik matkapla ayak yerini...

Kendimiz derken...  Tam olarak kendimiz değil. Birini çağırdık dışarıdan, usta. Deldi, etti, bilmemne...  2 saatte çözmeye çalışarak, yaptı. Yani güzel modeller var, almayın diyemeyeceğim Koçtaş'tan, hobi olarak gene alın : ) Ama daha önce bir deneyiminiz olmadıysa, kendiniz kurma konusunda, ona göre karar verin. Ya da montajı da isteyeceğinizi hesaplayın, derim. 



1 yorum:

Nesrin dedi ki...

Kesinlikle haklısın , tekzenden tv sehpası almıştık kayınvalideme , İşin içinden çıkasyıda kadar canımız çıktı . Ben oturdum ilk vidaları ne nereye gelecek ayırdım . Sonra başladım komut vermeye :) şu şuraya vs :) Biz de yanlış delmiştik bir tarafı :(