5 Kasım 2015 Perşembe

Merhaba...

Merhaba,

Bazen kim okuyor, kim okumuyor, hiç mi okunmuyor, çok mu okunuyor bilemiyorum. O yüzden merhaba diyerek, karşımda tek kişi varmış gibi yazayım: )

Eveeet, farz edelim, bu yazı yıllar sonra okunuyor. O yüzden küçük bir özet yapayım. Çok hararetli günler geçirdik ülke olarak bu aralar. %50 şöyle dedi, geri kalan böyle dedi. Günlük hayatımızda birbirimizi çok sevdik, sosyal medyada, ya da meydanlarda çemkirdik. Bazıları kolundan tutup diğerini, başka bir yere götürmeye çalıştı. Öbürü kendini ve durumu anlatmak için dilinde tüy bitti. Herkes bi haklıydı, bi haklıydı ki... O kadar olur. Herkes ülkesini seviyordu. Herkes bunun için oy istiyordu. Valla kim haklıydı, haksızdı artık bu yazıyı gelecekte okuyacak kişi, -belki de okuyacak bu kişi kızım-, görecek. Belgeselleri falan da yapılır, kim bilir. 2015 seçimleri belgeseli...

Ama yorulduk, çok yorulduk. Bölünmekten korkarken, zaten ne kadar bölünmüş olduğumuzu fark ettik. Sosyal medyada herkes birbirine o kadar haşin ki, okurken gözlerimize inanamadık. Yani ben inanamadım en azından. Üzüldük. Herkes kendi değerlerine hakaret edildiğini söyledi. Oysa hepsi, hepimizin değerleriydi. Ya da biz öyle biliyorduk, bi zamana kadar. Bilmiyorum ki.. Saf mıydık?

Seçim bitti, gitti. Nasıl bir sudan çıkmış balık hali. Kazanan yoktur ki, sevgi yoksa. Sevinenler, korkanlar, üzülenler herkes sevgide buluşuruz inşallah. Ya da yıllar sonra "okuyana" sesleneceksem, buluşmuşuzdur inşallah diyeyim.

Boynum tutuldu 2 gündür, sırtım boynum ağrıyor. Gevşememiz lazım... Ülkece biraz gevşememiz, sinirlerimizi rahatlatmamız lazım...


Yaşamımıza geri dönelim. Yaz aikido'ya başladı, dersler okul aynı, ve yine aileyle geçirilen zamanlar en güzelleri...

Sarılalım birbirimize...





3 yorum:

Feza Kıral dedi ki...

ben okuyorum:-) ve hatta cok seviyorum yaz'i takip etmeyi.. yazilarini da, ayritilardaki guzellikleri gormene de bayiliyorum...

bu arada soylediklerine de cok katiliyorum. sosyal medyada fanatik futbol taraftarligi gibi , cok afedersin "nasil koyduk ama" tarzinda yorumlari gormek beni dehsete dusuruyor.

cocuklarimiz icin guzel bir gelecek diliyorum sadece ..

sevgiler cnm..

Deniz dedi ki...

Ben de, çocuklarımızı düşünüyorum en çok... Teşekkür ederim :) Sevgiler


anne kaleminden dedi ki...

ben de hep okuyorum :))) gelecek güzel günler için çocuklarımıza güveniyorum :)