14 Aralık 2015 Pazartesi

Turuncu bir balık


Şu gördüğünüz arkadaş hakkında yazacaklarım.
Cumartesi dışarıdan geldik. Normalde burada değildi yeri, burası salonun en gözüken noktası.
Onun kavanozu biraz daha kenarda köşede kalıyordu.
Bi bakayım şuna dedi içimden bir ses.
Baktım yan yatmış suyun üzerinde.
Tanıyorum bu yatışı... Daha öncekilerden...

O kadar fena oldum ki. Gitti gidiyor, gözümün önünde... 
Gittim suyunu değiştirdim, kavanozuna sarıldım. 
Okşadım camın dışından.

Sonra birden nerden aklıma geldiyse
B vitamini geldi aklıma. İyi geldiği çalındı bir yerden aklıma.
 Normal bizim içtiğimiz B vitamini tableti... 

Suyun içine attım. Sabah korka korka baktım. onu suyun üzerinde hareketsiz bulacağımdan korkmuştum.
Aman Allahım, canlanmıştı. Yüzüyordu. Aldım onu gözümün önüne. Giderken gelirken seviyorum kavanozunu...

Nası mutluluk! Allahım mucizelerinden eksik bırakma bizi. 





Hiç yorum yok: