8 Ocak 2016 Cuma

Cumanın favorileri




Cumanın favorilerine geçmeden, bir iki anektod var mutlaka anlatmam gereken.
Anne olarak iki kapak aldım, oturdum, ama güldüm de çok. 

Okuyup bitirdiğim kitapları, eğer kendime ve ileride okur diye Yaz'a saklamayacaksam,
bir yere bırakıyorum. #gezenkitap diye de yazıyorum içine, alabilirsiniz diyorum. Bunu anlattım dün küçük hanıma... Ne dese beğenirsiniz? Ne tuhaf insanlar var diye düşünmüştür! 
Beni böyle görmüş anlaşılan :) 

2. yiyip de aşağı oturduğum kapak: Akşam ben mutfaktayken, o içeride bişeyler söyledi, ben yanlış duydum. Yanlış tekrar edince, ay tamam anne tamam, boşver  dedi! Bak sen ya! 
Aklıma o iç burkan hikaye geldi, hani yaşlı kadın çocuğuna küçükken hiç bıkmadan cevap verdiğini, yaşlanınca çocuğunun da cevap vermekten bıkmayacağını umduğunu söyler ya... :)) 

Yeni yılın ilk sabahı geldi bi de aklıma. Çikolata ikram etti, yok dedim dün çok tatlı yedim, bugün yok. Anne, bugün yeni bir gün! demez mi... 

Bak ya, bücür büyümüş de kapak dağıtıyor :) 



Cumanın favorilerine gelince...

Bakın bu site harikaymış. Neyi nasıl yapabilirsin, tarifleri var. Her konuda... 

********

Bugün okudum bu haberi harika diil mi ya? 


********


Kokina sever misiniz, yılbaşı çiçeği kokina bakın nasıl hazırlanıyormuş, şaşırdım! 

*********


Su aygırlarının sütü pembeymiş! İlk defa duydum. 


**********

Ananasın nasıl yetiştiğini görmüş müydünüz? Dİğerleri de çok enteresan, brüksel lahanası mesela... 



********


Güzel geçsin hafta sonunuz, gülünüz güldürünüz. 




1 yorum:

Oytunla Hayat dedi ki...

Ne zamandır yapmıyordun bu favorileri, yada ben rast gelmiyordum...
Sevindim görünce :))