29 Ocak 2016 Cuma

Cumanın favorileri


Biraz yazmayınca, amaaan yazmayayım diyorum sonra eskilere bakıyorum
yazmasam hiç hatırlayamayacağım olayları günleri okuyorum, hadi bakalım diyip bi' sayfa açıyorum.

Bu hafta sömestir tatili haftası... Kuzenler bi evde buluştular. 
Çünkü ufaklığın okulu MEB'le çalışıyor, onlar tatil olunca yuva da tatil oluyor. 
Aslında yuvalar MEB'e bağlı olmamalı , ya da tatilleri bağlı olmamalı. 
Çalışan anneler ne etsin. Biz de evleri birleştirdik, başlarına Yaz'ın ablasını, anneanneyi koyduk :) 

Onlar çok eğlendi, çok mutlu oldu. Güzel oldu.

....

Bu arada Yaz'la ilk defa çocuk filmi olmayan bir filme gittik. 
Hem eğlenceli, hem düşündürtmeli.
Yaşasın artık sadece animasyonlara gitmeyeceğiz. 
(Çok severim aslında animasyon da arada yetişkin filmi de lazım) 

................

Yurtdışı biyerlere  gitmek istiyor ama vizeyle falan uğraşmak istemiyorsunuz
vize istemeyen ülkelere bi göz atın isterseniz ; )

............


Böyle sanat harikası fotoğraflara bakmaya bayılıyorum. Bu fotoğraf Antarktika'da havaya sıcak su atılmasıyla ortaya çıkmış bir görüntüyü ölümsüzleştirmiş. Linkteki diğer fotoğraflar da harika. 

................


boyun ve sırt sorunlarına yol açıyor haberi bizi şaşırttı mı, hayır...



........ 

Hafta sonu sosyal medyada az, sosyal hayatta çok geçirmeniz dileğiyle...

Hoşça kalın ; )



1 yorum:

Gri Lady dedi ki...

Film nasıldı pekii :)
Filmle ilgi de bir post istiyoruz :) Çok çok sevgiler..