22 Nisan 2016 Cuma

Cumanın favorileri


Ben dahil bir çok ana-babanın içine dert olan bir konu.  
Çocuklar dışarıda az vakit geçirebiliyorlar artık. (Doya doya dışarıda olanlar yooo biz hep sokaklardayız diyorlardır şimdi, tamam size değil lafım) 

Koştur koştur işten gel, yaz bile olsa hava kararmasa bile ya sen yorgun oluyorsun, ya çocuk...
Hafta sonları desen, zaten zaman kısıtlı, bazen çıkabiliyorsun, bazen çıkamıyorsun.

Elimizden geleni yapsak da, eskisi gibi "sokak çocuğu" formunda olamıyor çocuklar.
Geçen gün şu haberi okudum, hah dedim ya, yazık çocuklara... 
"Çocuklar, mahkumlardan daha az açık havaya çıkabiliyormuş!!" 

Havalar düzelirken dileğim , daha fazla açık havada olabilmek...


............. 

Kendim için bişeyler yapmayı unuttuğum doğrudur. 
"Bana ait zaman" diye bişey var mı, sanırım uykudaki zaman...
Bu konuyla biraz ilgilenmem lazım.
Sadece kendim için değil, herkes için...

.........................

Son günlerde stres neymiş gördüm, meğer daha önce bi' stres görmemişim ben.
Stres ve depresif hallerde yenilecek şeyleri öneren bir linke rastladım. 
Merak ediyorsanız tık tık



.................


Bakar mısınız şu dünyaca ünlü milli parklara? 
Biz de öğlen Yıldız Parkı'na gittik, baktık orada hafriyat kamyonları falan, ödümüz patladı bişey mi yapılıyor diye... Süsleme imiş. Yani inşallah. Üç cm doğamıza içimiz titriyor artık.
Bunlar da dünyadan 53 doğa harikası milli park efenim.





......................

Animasyon filmlerinden ben de çok şey öğrendim. Film deyip geçmiyorlar, bayaa felsefe katıyorlar içine. Onları derlemişler, güzel bir derleme olmuş.

İyi hafta sonları :) 









Hiç yorum yok: