18 Nisan 2016 Pazartesi

Eğer bir gün...






Dün gece ateşle geçti, gece boyunca alnına koyduğum sirkeli suyla ıslattığım bezi düşmesin diye tuttum. Sayıkladın, korktum. Ve sabah yorgunum. Şu an bunu düşünüyorum:

Eğer bir gün, bana kızarsan bir sebeple, ya da benim yapmadıklarımdan dolayı sevgimden şüpheye düşersen bil ki, yapamadıklarım, artık gücümün yetmedikleridir. Bir of ettiysem, bir şey istediğinde, o gün gücüm tükendiğindendir. Yüzüm gülemediyse, o gün bir sıkıntım olduğundandır...  Koşamadıysam, o günkü yorgunluğumdandır.

Sen bu dünyanın en değerli çocuğusun... Annen ve baban için... En çok istenen, en çok sevilen...

Hiç unutma küçüğüm...

Anneler yaptıkları şeyleri takdir edilmek için yapmazlar. Hatta yaptıkları hep az gelir... Yeter ki sevildiğini, çok sevildiğini bil...

1 yorum:

Küçük Mucizelerim dedi ki...

Ne kadar doğru söylüyorsun. Ben de bazen kızıma " ben de insanım be yavrum" derken buluyorum kendimi. İnşallah anlıyordur beni.