13 Mayıs 2016 Cuma

Cumanın favorileri


Ankara'daydım dün... İş için.
Öyle iyi geldi ki bana. Ankaralıyım ben, ama yıllardır gitmiyordum. 
İstanbul'un iriliğinden sonra, Ankara sıcak ve samimi geldi.
Ya da içimdeki çocuğu devreye sokan düğmeye mi bastı? 
Çocukluğum, anam, babam, anılarım, mutlu aile tablosu...
Çocukluğu anayurdudur ya insanın...
Anayurduma gitmiş gibi... 

..................

Bu arada sabahları işe gelmeden yeşile, ağaca, kuş seslerine uğruyorum.
Kendimle randevularım bunlar... Kendimle baş başa...
Öyle ya, sen sana vakit ayırmazsan, kim sana zaman ayırır ki...



Bi de yazdığım anlar... İçimdekini kendim bile bilmeden dışa vurduğum...



.................


Çocukluğa kadar geri gitmişken, güzel bir link buldum.
Doğduğunuz gün 1 numara olan şarkıyı şuradan bulabiliyorsunuz. Tık tık. 


...............

Bu şarkı da çok güzelmiş. 
Neyse ki şarkılar halden anlıyor

.............

İyi hafta sonları : ) 




Hiç yorum yok: