19 Ağustos 2016 Cuma

Cumanın favorileri ve minnak ayak parmağım

foto:KOTOR 

Dün gece salonda uyuyakalmışım, kendimi yatağa atarken küçük parmağımı yatağın köşesine vurdum. Sabah bi kalktım, ağrı devam ediyor, şiş ve morarmış...

Kırıldı herhalde diyerek, doktora gittim, film çekildi, doktor kırmayı başaramamışsın dedi. Ama küçük bir çatlak var. Diğer parmakla sabitleyecek şekilde bantladı. 
Bir şey öğrendim. Küçük ayak parmağı kırılsa bile aynı şey yapılıyormuş. Yani çok yapacak bişey yok. Ama küçük parmak vakası çok oluyor anlaşılan... Çünkü röntgen çekilirken, ah bu küçük parmaklar dedi görevli... Benim miniş, minnak tatlı, küçümen parmağım... Çatlak seni...

...........

Gel de yoganın faydasına inanma, 85 yaşındaki teyze sırtındaki kamburdan 
yoga sayesinde kurtulmuş.

.............

Darülaceze'den 1 haftalık iken Ahmet Can'ı evlat edindiler. Sonra otizmli olduğu anlaşıldı.
İsterseniz, geri getirin dedi kurum... Ama o artık Ahmet'in babasıydı, geri vermek şöyle dursun,
oğlu için bir gelişim merkezi açtı. 

...................

foto:pinterest


Çocukların mutlu olmak için ihtiyacı olan 3 şey:
•İlgi alanı (hobiler vs.)
•Anlam (çevresindeki dünyayı düşünme, gönüllü olmaya teşvik)
•Şükretmek
•Egzersiz yapmak...

Detaylar için tık tık. 

......


Hollanda bisiklet şehri... Ve cennetimiz cehennem olmasın diyerek, şimdi bisiklet bakanı seçmişler :)
Başka cins bişey bunlar... Tık tık. 


..............

foto:pinterest


Hepimiz iyi kötü minimalizmin hakkımızda hayırlısı olduğunu düşünür olduk, peki nasıl yapacağız?
Severek okuduğum bir site, bunu maddelemiş, belki faydası olur.  Tık tık. 
.......



Instagram'dan takip ediyorum, dünya tatlısı... Uganda'ya gidiyor, çocuklara şifa oluyor,
burada doğurttuğu çocuklara meleklerim diyor. 
Şimdi bir sistem başlatmış, gebelikte merakt ettiğiniz her şey...
"40 haftada gebelik" 

Tanıttığı metni aynen instagramdan aldım:) 
Umarım gebeliğinizi kolaylaştırıcak...



Websiteme girdiğinizde ya da profilimdeki mavi linke tıkladığınızda, en üstte, bu programa abone olabileceğiniz duyuruyu göreceksiniz. "Kaydol"a tıkladığınızda çıkan formu doldurduğunuzda, size gebeliğinizin hangi haftasındaysanız, o haftaya özel, bilgilendirme e-bülteni, e-mail yoluyla gelecek ve bu, size özel her pazartesi tekrarlanacak. Bebeğiniz, kaç cm, kaç gr olmuş, hangi organları oluşmuş, sizde meydana gelebilecek değişiklikler vs. gebeliğinize dair tüm bilgiler 3 boyutlu animasyonlar, videolar, makalelerle, benim anlatımımla, size detaylı olarak ulaştırılacak. 40 haftalık gebelik serüveninizi beraber tamamlayacak ve inşallah sonunda da meleğimize sağlıklı bir şekilde kavuşacağız. Size bu hayatınızın en özel yolculuğunda eşlik etmemi, ister misiniz? Lütfen, etrafınızdaki tüm gebeleri haberdar edin ki ne kadar çok kişiye ulaşabilirsem o kadar çok büyüyecek mutluluğuma katkıda bulunun. Bu projem tamamen ÜCRETSIZ, bilgilendirme ve kadınlarımıza hizmet amaçlıdır. Doktora ulaşamayanlar da var, internette bilgi kirliliğine maruz kalıp, doğru bilgiye ulaşamayanlar da. Benden sonra da yıllarca devam edebilsin, ülkemde, kalıcı bir şekilde, anne-çocuk sağlığına bir emeğim geçsin istedim. Allah hepinize çocuğunuzu sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏😊😍#drbanuciftcininmelekleri




....


Çatlak ayağım ve ben size iyi hafta sonları diliyorum :) Sevgiler 

Hiç yorum yok: